GSM cell (cluster) suunnittelu mukaan liikenteen [MATLAB]

T

Templar

Guest
Hei, miten voin suunnitella koko solujen MATLAB mukaan liikennemäärien? Toisin sanoen minulla on kartta tilaajia ja haluan suunnitella klustereiden ja solut, jotka sisältävät kyseiset käyttäjät ja palvella heitä. Miten tämä voidaan tehdä käyttämällä MATLAB? Tein hakuja, mutta en ymmärtänyt heitä SOM Toolbox (tai jotain tällaista) ja neuroverkot, mitään ideoita??? Ole hyvä, Tarvitsen apua kaverit: cry:

Hei rakas Luulen löydät sen hyödyllisiä, jos u tutkia demot viestintä työkalurivin Nadeem

[Quote = Templar, 266379] Hei, kuinka voin suunnitella koko solujen MATLAB mukaan liikennemäärien? Toisin sanoen minulla on kartta tilaajia ja haluan suunnitella klustereiden ja solut, jotka sisältävät kyseiset käyttäjät ja palvella heitä. Miten tämä voidaan tehdä käyttämällä MATLAB? Tein hakuja, mutta en ymmärtänyt heitä SOM Toolbox (tai jotain tällaista) ja neuroverkot, mitään ideoita??? Ole hyvä, Tarvitsen apua kaverit: cry: [/quote] solu on covrage alue ja siellä on 3 eri solu 1 Micro solu 4meter 400 metrin 2 Macro cell 1 km ja 5 km 3 Pico solu 1meter M metrin nämä ovat solun tyypit ja tarvitsemme klusterin kun meidän networ on ylivuoto tai conjestion esiintyä tarkoittaa Ylitämme tilaajakapasiteetti meidän verkkoon, kuten 124-radiokanavan kapasiteetti BTS tai solun ja olemme 125 käyttäjän joten meidän klusterointi on accoumudate tämän käyttäjän ja vähennämme solun koon ja .. klusteri on joukko määrä solun ja me uudelleen samalla taajuudella näillä klusterin ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back