GSM hälytys auton pyynnön resursseja

R

rimaz_786

Guest
Rakkaat ystävät auttakaa minua jotkut linkz saada tietoa GSM hälytyksen auton .. ja minulla on jonkinlainen käsitys i DNT ei whther sen oikea tai ei (anturipiirissä vuorovaikutuksessa mobiili n transmittng SMS muiden mobiililaitteiden avulla PIC ohjeet) - Waitng teidän vastauksia ... Kiittää te ..

Kiitos ur vastausta pranam77 .. sen monimutkaista understnd ja NT tarpeeksi asiakirjojen understnd käsite, en tarkoita ei ole mitään kytkentäkaavion ja anyting n. lähettää stuffs.

auttoi minua [/color]"-painiketta [quote = rimaz_786] sen monimutkaista understnd ja nt tarpeeksi asiakirjat understnd käsite, en tarkoita ei ole mitään kytkentäkaavion ja anyting n. lähettää stuffs.
Löydät kaavioita kanssa koodi annetaan kotisivuilta. Sinun täytyy etsiä sitä. Tulee latauslinkin punaisella värillä. Välittämiseen kirjailija on antanut mahdollisuuden käyttää Siemensin tai Erricson Mobile niin pitkälle kuin minä muistan. Web-sivun lukee :........ "GSM-puhelun hälytys on laite, joka soittaa kohdenumero kautta Siemens tai Ericsson GSM puhelin (19200 bps RS232). Siinä on 1 anturitulo ja toinen sisäänmeno - valtio (stanje). Mikäli valtion tulo on = 0V kuin laite on" aktiivinen "ja se valvoo anturin. Laite on deaktivoitu valtion pin on kytketty Vcc (+). anturitulo laukaisee 0V. Projektien tiedosto ladattavaksi, löydät JPG kuva, joka kuvaa, miten ohjelma numero te Whish kutsutaan kun hälytys occures. Toivottavasti löydät jotkut käyttävät tätä laitetta, kuten tein - autoni. " Sinun harvoin kypsennetty ruoka lusikalla ruokinta palveluun.: D: D: D Cheers.

bro i cant nähdä mitään download linkkiä .. ja kaavioita koodilla .. im hyvin uusi tällä foorumilla ... jos u DNT mieli voi postitat minulle linkki rimaz_786@yahoo.com Painoin auttoi nappia kuten u sanoi

Sinun täytyy olla hyvin kärsivällinen katsot sivulle. You''ll löytää Punainen painike latauslinkin alla toinen kuva hankkeen sivulla. Snap-painiketta paikkaan sivulla annetaan. Katso samassa paikassa sivulla. Kippis

[Quote = rimaz_786] bro i cant nähdä mitään download linkkiä .. ja kaavioita koodilla .. im hyvin uusi tällä foorumilla ... jos u DNT mieli voi postitat minulle linkin rimaz_786 (at) yahoo.com Painoin auttoi nappia kuten u sanoi [/quote] Tässä on toinen sivusto, mutta Thaimaan kieli. http://www.saltnlight-e.com/programing.htm

PIC Kiitos link.but ongelma on, etten DNT understnd thai kieltä, on dere muuta linkkiä .. kiitän teitä jälleen sellaista työtä minulle .. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 13 minuuttia: [/color] [/size] paranm ... Kiitän teitä tooo .. kyseisen tiedoston DNT ovat schmatic diagrm n ole AT komentoja eikä koodaukset ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back