GSM signaalien havaitseminen

A

Adil Israr

Guest
Hei,,
Minulla on kysymys GSM signaaleja, että kun soittaa tai vastaanottaa puheluja millaisia merkkejä on olemassa, ja voimme havaita näitä signaaleja?

signaalit ovat analogisia ja varma, miksi tapana voimme havaita näitä signaaleja.Demodulaatio ja vastaanotto tietoja näiden signaalien voi olla vaikeaa, vaikka

Adil Israr.Pakki saatavana "www.united77.com/projects.htm" tekee juuri sen, mitä haluamme.Mobile detektorin bug / Cell tracker havaitsee lähetyksen kaikista matkapuhelin toimii äärimmäisen korkea taajuusalue on 1,5 metriä sen säteellä.Tämä paristokäyttöinen gadgetista on erittäin hyödyllistä, luokkahuoneissa ja tutkiminen centers estää väärinkäytöksiä.Lukumäärä Ics käyttää: 2

Mutta en voi ladata niitä, jos u lataavat niin plz liittää yksi.
I donot halua demoduloida näitä signaaleja vaan havaita, kun he liikkuvat on active.Is se mahdollista?

Hai Adil.Sivusto i on sillä, joka maufactures Pakit.N: o Kaavio ovat saatavilla heidän sivustoissaan.Saat kaikki tiedot koskevat hankkeen (Kaavio, Komponentti sijoittelu PCB-, selvitys-hanke), kun ostat paketin.Kyllä, sanoi pakki havaita signaaleja liikkuvaa useilla eri 1,5 - 2 metriä.Se kuulostaa summeri joka tapauksessa silloin, kun puhelu on tehty tai puhelu on vastaanotettu, viesti on lähetetty tai viesti on bieng vastaan.Onnea.

Ya minun on sama, mutta en tiedä sinals se havaitsee, millaisia ne ovat?? Koska liikkuvia signaaleja Saamme koko ajan, 24hrs? Plz, jos voit auttaa, auttaa minua tässä asiassa.Aion olla kiitollisia teille.
Hei & kiitos reply.I toivoa autat minua.

Adil Israr wrote:

Ya minun on sama, mutta en tiedä sinals se havaitsee, millaisia ne ovat?? Koska liikkuvia signaaleja Saamme koko ajan, 24hrs? Plz, jos voit auttaa, auttaa minua tässä asiassa.
Aion olla kiitollisia teille.

Hei & kiitos reply.I toivoa autat minua.

Ya varmasti olet auttanut,,,, tämä laite vain havaitsee signaaleja aktiivisia matkapuhelinliittymän sen säde, että liikkuvassa aina muista merkeistä 24hrs, se tarkoittaa sen summeri aina sounds.Then mitkä ne ovat merkkejä, joita se havaitsee, kun mobiili on aktiivinen?
olet varmasti huomannut, että kun mobiili Asetusryhmä lähellä mitään soittimeen, ja se saa soittaa meillä on yleensä kuulla signaaleja kaiuttimet? Mitkä ovat näiden signaalien? Onko suhde näiden siganls ja signaaleja havaita laitteen mainitsitte?

Kiitos vielä kerran hyödyllinen vastaus.

GSM käyttää aikaa jako multiplex ja siten lähettävä vuonna murtuu noin 210 Hz toistoa taajuus.RF puhkeamispaineen on puhelun aikana, kun rekisteröintimenettelyssä tai unregistering olevaan verkkoon ja joskus rekisteröidyissä tilassa.Mainittu audio päätelmät ovat syynä on demodulated RF puhkeamista.RF on myös helppo havaita, Mobilen läheisyydessä yksinkertainen passiivinen piirit ja voi
esim. sytyttää LED ilman akkua.

FVM aiotte plz elobrate muistiin tai antaa minulle mikä tahansa asiakirja, joka voi auttaa minua kiitos.

Adil Israr wrote:

Ya varmasti olet auttanut,,,, tämä laite vain havaitsee signaaleja aktiivisia matkapuhelinliittymän sen säde, että liikkuvassa aina muista merkeistä 24hrs, se tarkoittaa sen summeri aina sounds.Then mitkä ne ovat merkkejä, joita se havaitsee, kun mobiili on aktiivinen?

olet varmasti huomannut, että kun mobiili Asetusryhmä lähellä mitään soittimeen, ja se saa soittaa meillä on yleensä kuulla signaaleja kaiuttimet? Mitkä ovat näiden signaalien? Onko suhde näiden siganls ja signaaleja havaita laitteen mainitsitte?Kiitos vielä kerran hyödyllinen vastaus.

Voitko antaa minulle mahdollisesti liittyvän asiakirjan tai Web? Kiitos

Hai Adil,
Koska ne myyvät vain sarjoja, ei Kaavio on saatavilla.Lyhyt kuvaus sama www-sivuillaan www.united77.com/projects.htm....Good onnea

Tarvitsen kaikki siihen liittyvät asiakirjat noin signaaleja puhuitte, ei Kaavio.
Kiitos

Anteeksi Adil .. kaikki asiakirjat ja selvitykset tulee paketin.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back