Guard Ring

K

khorlipmin

Guest
Voiko joku selittää tarkoitus vartioida rengas ja mitä voin tehdä sille?sanoa, jos minulla on GND!guard rengas, voin liittää kaikki GND siihen?En tarvitse toista Vdd rengas?
Miten muodostaa yhteyden IO pad sitten?edelleen suojuksineen rengas?
Linkkiä tai decumentation olisi avuksi.kiitos

yksi syy tähän lisätään guard aroud analoginen piiri, jotta shied melu digitaalisen substraatille.Tuolloin vartija voi, t yhdistää digitaalisen valtaa.

korkea
isnt suojuksineen rengas käännettyä bias risteyksessä eli jos Substraatti on P sitten vartioparaati rengas on oikeastaan N dopingin tehdä BJT vuonna OFF eli kaksi takaisin takaisin risteykseen sekä käännetyn

plz korjata, jos olen väärässä

Joten suojuksineen rengas on perusteltu?GND!ei Vdd!?
Sitten minun pitäisi lisätä PPLUS on diffusion yhteyttä alueen pitkin suojuksineen rengas?

hei,
jos se, mitä sanoin, on oikein, sitten tehdä kääntää bias P olisi kytketty GND ", joka on irtotavaraa tie" ja N olisi kytketty VDD "läpi NPLUS"

Hi safwatonline, khorlipmin,

Quote:

Guard-renkaat estävät vähemmistö harjoittajien pistetään yksi laite häiritsee toimintaa toiseen laitteeseen.
Eivät ainoastaan vartija renkaat estää latchup, mutta ne myös palikoituminen kytkentäkohtaan, jotka saattaisivat muuten häiritä toimintaa virransäästö-piiri

niin, sillä minulla on ennakkoluuloja replikan piiri, joka VCO ydin ja tuotosta puskuri, joka jollakin olisi suojuksineen rengas soveltaa?issit koko siru tai vain VCO ydin?

u voi vartioida rengas kaikki lohkot, mielestäni se on jopa u

Ole hyvä käydä läpi kirjassaan The Art of Analog Layout, saat lähes kaikki
epäilyjä vastasi.

Thanks for the info, onneksi i
didnt maksaa siitä, aivan tilata kautta uni kirjasto

Suojuksen rengas noin PMOS joka on N hyvin on n suojus rengas, joka on kytketty VDD ei p ...korjata, jos olen väärässä

leelamadhav on oikea NWELL käytät nmoat guard rengas kytketty oikein VDD ja PWELL käytät pmoat kytketty oikein GND.Se on yleensä pienempi melu aluksella ant eristää laitteen yleensä analoginen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back