Hajautettu koordinointi robotti tulipaloa varten

S

s.k. sundar

Guest
IAM tekee hankkeen "hajautettuja YHTEENSOVITTAMINEN ROBOT tulipalon sammutuksessa. Tässä projektissa aiomme olla master robotti ja kaksi orja robotti. Master robotti ohjataan manuaalisesti lähettämällä viestin siirtyä paikkaan, jossa palontorjuntaan vaatii. . Työ Master on lähettää orja robotti alueelle (alue on aivan lähempänä) Sammutusvettä ja orja robottien pitäisi olla ristiriidassa keskenään other.A orja robotti tarvitaan toimivat varattua aluetta sen ja pitäisi pystyä välttää este ja tekevät tehtävänsä them.if orja robotti ei pysty täyttämään heille osoitetun työn, se tulisi lähettää viestin Master robotti. Minun varmasti on, millaista langattoman viestinnän tarvitsen tätä prosessia niin, että isäntä voi lähettää ja vastaanottaa oikean viestin / ja orja robotti eli jos orja robotti on mennä tiettyä kantaa viesti on lähettää tiettyyn orja robotti eikä muita? 1) Onko mahdollista, että Wi-Fi voidaan tuottaa yksilöllinen tunnus, jonka orja robotteja niin että orja ei saa väärän viestin, joka ei ole tarkoitettu sitä? 0.2) Onko muita langattoman viestinnän väline, joka on voimassa projektissa? 3) tulee käyttää kaikuluotaimen anturi se tai IR-anturin itse yksin vaatia? ehdotus tarvitaan .. l

1) Onko mahdollista, että Wi-Fi voidaan tuottaa yksilöllinen tunnus, jonka orja robotteja niin että orja ei saa väärän viestin, joka ei ole tarkoitettu sitä? .
Kyllä.
3) tulee käyttää kaikuluotaimen anturi se tai IR-anturin itse yksin vaatia? ehdotus tarvitaan .. l
Voit käyttää sekä tekniikka on olemassa jo, mutta miten aiot optimoida robotteja osuuskunta toimii? Tämä saattaa olla yksi haaste, että saatat kohdata, kun käytät robotti verkkojen

[Quote = Bassa, 925896] Kyllä. Xbee sopii myös [url = http://en.wikipedia.org/wiki/XBee] XBee - Wikipedia, vapaa tietosanakirja [/url] Voit käyttää sekä tekniikka on olemassa jo, mutta miten aiot optimoida robotteja osuuskunta toimii? Tämä saattaa olla yksi haaste, että saatat kohdata, kun käytät robotti verkkojen [/quote] Haluan käyttää RF CC2500 moduuli, joka mielestäni voisi olla parhaimmillaan minun projektini. 1) Onko mahdollista, että orja robotin (joiden CC2500 lähetin) asema koordinoi löytyy Master robotti (joka on varustettu CC2500 lähetin ja lähettämällä RFsignal). Koordinoi täällä IAM viittaa kahteen ulottuvuuteen.

En ole käyttää kyseistä moduulia mutta se on mahdollista. Miten aiotte saada robotti asema?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back