Hakeminen äänenvoimakkuus on D-luokan lähtö vaiheessa

B

bbqsky

Guest
Minun design, D-luokan lähtö vaiheessa suoraan drived on Sigma-Delta-modulaattori (PWM output).

Minun tapa on vähentää digitaalitulo numero Sigma Delta-modulaattori, mutta losting dynaaminen alue

kiitokset vastausta

Jos D-luokan lähtö vaiheessa haluavat tarjota enemmän kuin 100mA ajaa puhuja, miten toteuttaa?

Hyvä bbqsky:
Olen suunnittelussa D-luokan lähtö vaiheessa myös kanisteri u antamaan neuvoja ja hyödyllisiä nuotteja tai solusin ongelman meeted on suunniteltu?kiitos;

Jos valitset H-sillan arkkitehtuuria, on tärkeää varmistaa, että signaalit elimissä erilaisen polun on yhtä nousua ja laskua kertaa ja siten saavuttaa
vaihtaa raja-jännite säätimet täsmälleen samassa hetkessä.

Kehität vahvistimen tyhjästä?

KÄYTTÖÄ jonkun muun CIRCUIT?
Aion olla kohteleva MAXIM vahvistin rakenne, jossa sitä käytetään ajaa GALAVOMETER.En ole saanut CIRCUIT vielä .. mutta näyttää siltä, että signaalia. Riippuu signaalia siltä on helppo valvonnan esivahvistimen tai muuttamalla mittakaavassa DAC tai jopa muuttuu, VOLTAGE viittaus DACS

Signaalia luokan D PWM, se on pluse, ja niin on tuotoksen
Uskon, että äänenvoimakkuutta, on vain 2 tapaa
1.PWM että panos D-luokan repesent eri määrä, kustannukset lossing järjestelmämme dymatic alue
2.Amplitudi tuotoksen PWM (pluse) voidaan valvoa.
Koska D-luokan koostuu puskureita, se haluaa muuttaa syöttöjännite
Jos haluan olla 8 tasoa volnme, se wil olla vaikea toteuttaa ja tappio tehokkuutta

Lisää vastus Ouput haara, ja CZ, se johtaa vähenee tehokkuutta.

Kuulin digitaalisen äänenvoimakkuuden säätö teknologian luokkaan D, mutta i dont know, miten se toimii?, jotka ovat joitakin ohjeet tästä asepct?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back