haluaisin aloittaa uran elektroniikka

T

tony8404

Guest
Hei kaikille, haluan vain sanoa, että olen sooo iloinen, että löysin tämän foorumin.Tämä foorumi näyttää olevan enemmän minun calibour.Olen rekisteröitynyt kahta muiden foorumien mutta minulle, koska minulla ei ole tietoa, ja olen newbie elektroniikan mielestäni välttää tai vastauksia kysymyksiini vain sulkea minut lol ..

No, olen 30 vuotta vanha uros Chicagossa.Olen kasvanut tietokoneiden tunnemme hyvin, mutta ei pidä niitä tarpeeksi uran.Isäni oli sähköinen suunnittelija vähintään 30 vuotta ja hän oli mennyt DeVry kanssa GI Bill.No, eräänä päivänä hän kertoi minulle hänen eläkkeelle, ja olin varsin vaikuttunut.Kanssa, joka sanoi, otin katsoa itseäni ja oli huomannut, ei miten hitossa voin jäädä eläkkeelle minun hankintoja työtä puhumattakaan asetan kaksi tyttöä kautta Collegessa ja ovat vaimoni jäädä kotiin.

Kasvaa isäni työskenteli kuin se on menossa pois muodista Olen harvoin nähnyt hänet ja äitini oli liian kiireinen pikku sisko ja kotitöistä.Joten olin aika paljon kaduille suurimman osan elämästäni.No, haluan vanhempani eivät ole vedonneet lukion neuvonantaja auttaa minua college aiheuttaa ajattelin, että se oli vitsi, kukaan ei kertonut minulle siitä ja elämän jälkeen lukio / opisto.En moiti heitä täysin vain sanoa minulla oli enemmän ohjausta ja alittle on, eli miten päädyt, jos et mene.lol

Joten nyt antaa asian näin toivon, että voisin palata 10 vuotta ja oli mennyt yliopistoon.Nyt, kun olen koko ajan työtä, lapset, talo, vaimo on lomautettu minä voi mennä koko ajan College kuin haluaisin mennä ja insinöörin tutkinnon.Olen vain yrittänyt mennä ammattikoulun joka imetään.Ne tekevät kaikkensa saadakseen sinut ja sitten herätä ja nähdä se ole sen arvoista.

Joten nyt tässä olen 5000 dollarin lasku 6 kuukauden crap.Juuri nyt olen yrittänyt opettaa itseäni lukemalla kirjoja ja pian syömään vähän sähköistä sarjat kokoaminen ja sotkea käsien kokemusta nyt.Kun minulla on mielestäni hyvä käsitys tämän kamaa menen takaisin ja tuulta läpi muiden 6 kuukautta ja saan tutkinnon sähkö rakentamiseen huoltoon.

Kysymykseni on tämä ..on mahdollista oppia omalla?varsinkin kun olen insinööri 30
vuoden kokemus milloin tahansa?Ajattelin myös, kun olen oppinut paljon omasta ajattelin tehdä online-insinööriksi mitään ajatuksia?

Tässä on linkki koulun olin läsnä, ja tietenkin jos et muistaa tarkistaa sitä ja kerroit minulle on se sen arvoista tai vain alku, ja puhumattakaan minkälaista työtä olisin voinut saada tämän tutkinnon Koska en löydä mitään näistä vastauksista ...kiitosTässä on linkki aikana aion mennä takaisin ja päättyy
http://www.coyneamerican.edu/progr...o mitään kerro minulle kiitos vielä kerran.

Amy on u voi oppia, mutta mies wid paljon kokemusta On vaikea u if u ei KNW paljon Abt Electronics, nähdä Kirja

Katsoin verkkosivuilla koulun olet läsnä, ja näyttää siltä, että se ei ole, mitä voisi haluta.Katsele ohjelman CIE tarjoaa:

http://www.cie-wc.edu/

Mitä käytät nyt on sähkö-rakennus, jonka ääntä eri tavoin kuin elektroniikan sovelluksiin.Näyttää siltä, että on tietenkin tulla sähköasentaja, ei elektroniikka teknologian ja työskennellä tällä alalla tarvitaan lisenssi valtion asut (sikäli kuin tiedän).Olen työskennellyt elektroniikka yli 25 vuotta ja voin vakuuttaa teille, CIE kuulostaa enemmän, mitä olen opiskellut ja työskennellyt.Tietenkin sähkön ja kurssin elektroniikka on täysin erilainen.Ensinnäkin, mielestäni sinun täytyy määritellä, mitä todella haluat tulla ennen kuin voit käyttää tuhansia $ $ $.5000 dollaria on paljon rahaa, että kurssi.Jos haluat aloittaa uran elektroniikka, miksi Don; T yuou yritä Community College ensimmäinen.Se voi olla waaaaay halvempi.Vuonna CA olemme, mitä he kutsuvat ROP (Regional Occupational Program: http://rop.ocde.us/) koulut.Ne ovat vapaasti kursseja LTO ammatteja, mutta en ole varma, onko näistä kouluista Chicagon alueella.Etsi net tai soita toimistoja CA for more info.
Mutta jälleen kerran, kuten sanoin, on tarkasteltava ANT paikkakunnallesi korkeakouluissa aroudn sinulle ja jos haluat kokeilla jotain verkossa ja postitse, kokeile CIE.
Good luck!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back