oh!mitä mahdollisuuksia, olen myös opiskelu AVR
aloitat peruskoulutuksen avr, käytä ohjelman Bascom avr ja simulointiin, spipgm ohjelmasuunnittelun siru molemmat ovat ilmaisia nettipelejä
sitten u voisi alkaa c, tai kokoonpanolaitteet ohjelmointi
www.atmel.com on erittäin hyödyllistä kokeilla sitä
Tiedätkö missä muutkin, tai AVR ensimmäinen?Jos tietää, toiset on tuulta.Siirry Atmel:
n verkkosivuilla.Ne on paljon asiakirjoja.Ja olen samaa mieltä medra.BASIC on erittäin helppo oppia ja Bascom on erinomainen kääntäjä.Jotta ohjelmoija, kokeile tätä yksinkertainen USB-ohjelmoija.Se käyttää Mega8 sirua.
Terveisin,
Computerman29
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia
i neuvoja u aloittaa peruskoulutuksen kielen kanssa bascome se on erittäin hyvä kääntäjä, mutta se on toteutettava suuri paikka muistista sitten yrittää oppia kokoonpano
se antaa u hyvä
hei,tämä on paras kirja AVR että tiedän ...
Henkilökohtaisesti olen oppinut kaiken AVR outta tämän ..
sen erinomaisen ...h ** p: / / www.edaboard.com/viewtopic.php?p=768385 # 768385terveisin,
youl löytää AVR hankkeen ...
- GPS / inertiaan ohjeet
- Human Motion Capture
- Neuraalilaskennan netto-robotti
- Kiihtyvyysmittari Mouse
- 3D gForce hiiri
- 6502 Emulointi joka Atmel Mega32
- Scanning Tunneling Microscope
- Line-seuraavan auton
- Dynaamisesti muunneltavat MCU viestintä
- Puheentunnistus shakki
- CalcParser
- KaOS käyttöjärjestelmän ja loader
- ... Ja paljon muuta ...tarkistaa
ja myös net kamaa (in CodeVisionAVR) voit kaivaa at
http://www.ifas.htwk-leipzig.de/easytoweb/indexe.php?content=download
sen sisällä lähdekoodia TCP / IP, httpd, ftp, FAT, .. nice kirjasto AVR kanssa CVAVR
No ei oikeastaan.
AVR näytteet ovat hyvin, hyvin vaikea saada.
Olen yrittänyt muutaman kerran, ei saa sitä.Niin unohda se.
Itse asiassa,
en on kaksi kehitystyökalu, jotka ovat saatavissa ilmaiseksi jälleenmyyjälle.Mutta ei näyte saatavilla tässä.The FAE alkaen Atmel ei kutsutaan pari kertaa, mitään ei ole tapahtunut sen jälkeen.
On totta,
että kysymys on Olen käyttänyt kaiken aikaa torjua Microchip Erratas kaikista minun PIC mallit (Älä koskaan ikinä siru ilman vakavia piimetallin layout kysymystä Microchip, Minusta ne koskaan täysin testattu niiden siru Ennen suunnittelua . Mutta, hinta on hyvä ja asiakastuki on aina No.1.).
Toistaiseksi ei koskaan saada hetki uudelleen ajatella AVRs.Näkevät.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.