Haluan optimoida PCB käyttäen EAGLE

Q

Qwme5

Guest
Hei olen uusi suunnittelussa tahansa PCB aloitan muotoilu kotka 5.11.0 piirrän kytkentäkaavion ilman mitään ongelmia minun ongelmani on i cant tehdä pcb oikein Latasin molemmat kytkentäkaavion ja piirilevyn kaavio sen kinda sotkuinen joten en tarve ur auttaa minimoimaan ei hyppääjien ja optimoida koko järjestelmän [Liitä = CONFIG] 59352 [/ATTACH]

Katso tästä esimerkki: Muuten, käytä vain yhtä vastus R3 & R4 ...:-D

Voit aina säätää joitakin johtoja. : Smile: Ja ehkä se on parempi olla kondensaattori kytketty GND klo pin5 ja U4. Vakioarvo välillä 10nF ja 22nF. Katso muutettu kaavio.

Olisi hyvä käynnissä ERC on kaavamainen ja Kongon demokraattisessa tasavallassa layout. Orhtogonal linjat johdot tehdä kaavioita helpompi lukea. Henkilökohtaisesti olen mieluummin esittämään täsmällisesti teholiitännät ICS niin olisin vedota virtaliitännät U2 ja yhdistää ne Power & maahan. Keith.

Toisaalta, olen alkanut pelata vain 5 minuuttia, mutta hyvä layout tarvitsevat enemmän aikaa, ja se on vaikeampi järjestää joku projekti, ehkä pieni kaavamaisen näin on parempi aloittaa tyhjästä, Lisäksi koska osa kondensaattorit paketteja on muutettava, jotta hyväksyä suuren määrän varten. Se on urakka, kun monta askelta, jossa paljon kärsivällisyyttä ja useita versioita pakomatkalla. :cool: [Liitä = CONFIG] 59380 [/ATTACH]

Mielestäni ongelma alkuperäinen ulkoasu (muut kuin kappaleet olivat aivan liian ohut) oli asetellut komponentit. Kuten mister_rf on tehnyt, uudelleen järjestämällä komponentit tekee reitityksen paljon parempi. Keith.

Työskentely pienin askelin voit puristaa layout, katso:

kaverit en todellakaan tiedä mitä sanoa kiittää u erittäin paljon erityisesti mister_rf i cant löytänyt mitään sanan kiitokseni UI olen oikeassa työskentelevät viimeinen lauta u lähettää sen minulle joka V5 kiitos paljon kaikille u terveisiä

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post Lisätty 00:35 ---------- Edellinen viesti oli 00:23 ------- ---</span></span>
tarkistamisen jälkeen lauta näyttää siltä, että u unohtaa kytkeä 5V RS232 ja monostabiili

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">-------- - Post lisätään 00:39 ---------- Edellinen viesti oli 00:35 ----------</span></span>
67_1311784728.jpg

On airwire siitä Q1 perusta, mutta 5V tuntuu kytketty. Kuten aiemmin mainitsin, sinun todella täytyy ajaa ERC on kaavamaisen - se muistuttaa piirustus virheitä olet. Sinulla on myös joitakin turhia risteyksissä aika monissa paikoissa - pyöreä Q1, Q2, D6, D7, U2C, R2 & D4. Keith.

Se ei ole minun vikani ... ;-) Kyllä, en katso kaikki yksityiskohdat, mutta unohdit laittaa ensiksi. Anyway, anna minulle vähän minuuttia, minä hoidan kaikki tarvittavat korjaukset. Jos olet tyytyväinen tähän juuri paina''peukkua''painiketta. :-D

En todellakaan tiedä mitä sanoa thank u verrrry paljon kaikkia u guys

Niin, ja lopullinen versio, ei paras, vain viimeisin versio. Mistään ongelmista saat rahasi takaisin. :-D

Anteeksi mister_rf löysin toisen virheitä ja minä korjata ne kaikki nyt teen Hallitus taas voi u katsomaan ja kertoa miten aion toistaiseksi

mmm Olen kytkeä melkein kaiken, mutta silti jotkut johdot En tiedä miten ne yhdistetään kanisteri u plz nähdä tämän hallituksen

Katsotaan, mitä ovat''ongelmat''on muutettu kaaviot. [List = 1] [*] täytyy olla tämä kondensaattori, jos et halua sitä, eivät yksinkertaisesti käytä sitä. [*] Olen vaihtanut vain järjestystä portit, ei ongelma suunnittelun toiminnallisuus. [*] Olen vaihtanut paketti tämä kondensaattori [/list]

4. Ei tarvetta R3, R3 | | R4, joten käytä vain R4, voit valita myöhemmin oikean arvon 5. Ei tärkeä jos R2D4 kytketty''12V''asemesta''5V''. 6. Ei tärkeä jos R8 kytketty 12V sijaan 5V virtalähde.

Ja mielestäni sinun joutua käyttämään ulkoista virtalähdettä, joten minulla on sijoitettu vain jos ulkopuolinen hallitus liitin plus diodi. Katso PCB board liitteenä.

Mister_rf En todellakaan voi löytää sopivia sanoja kiittää u kiittää u erittäin paljon u auttanut minua niin paljon

Muuten tässä hakemuksessa, yrittää korvata 1N4001-sarjan diodeja, jotkut nopeasti vaihtaa diodeja sarjat kuten BA157/BA159 / UF1001/UF1002/UF4002/UF4004 tai jotkut Schottky diodeja.

Minulla on yksi toinen kysymys juuri nyt olen työskennellyt toisessa projektissa ja haluan tehdä double layer PCB käyttäen kotka Miten voin tehdä tämän

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back