Haluatko tehdä FPGA aluksella

S

staraimm

Guest
En ole perehtynyt sähkö engineering.Mutta olen kiinnostunut tästä FPGA.Voiko joku kertoa minulle, kuinka tehdä FPGA aluksella?Työkalut suunnitella PCB?Mitään tietoa suunnittelun POWER?Kiitos paljon.

Riippuu tietenkin siitä, mitä resursseja, jonka haluat lisätä, että FPGA.
Eli voit lisätä PHY:
n USB-, Ethernet-, video-, ...sitten lisätä muistia (SD / DDR DRAM, ...), flash käynnistyksen muisti (SPI, ...), Power Supply.
Sinun tulee käyttää kaavamaisen editor (kuten ORCAD, P * otel, ...) tehdä Kaavio, kiinnittää teidän PCB.Sillä välin voit kehittää suunnittelusta koukku kaikki laitteet yhdessä (toiminnallinen) ja ohjelmoida salamaa.
Nyt kun olet rakentanut oman PCB ja pehmustetut laitteet sitä, voit aloittaa testauksen.
That's about it - luulisin.

Toinen mahdollisuus ja todennäköisesti luotettavia: osta yksi nykyisten FPGA aluksella pakkaukset.Voit löytyy allready noin $ 100 ... 150 dollaria.
Mahdolliset lähteet FPGA-levyt: @ ltera, Lattice, Xilinx, Digilent, Xess, ...

Hope this helps

Kyllä.Mielestäni on hyödyllistä.En ole kaverin alkaen EE.Siksi haluaisin tietää, mikä väline on hyödyllinen tai suosittu luoda PCB: orcad tai P * otel?

P * otel tai OrCad, molemmat ovat hyviä.

P * otel on ikivanha ohjelmisto kaavioiden ja PCB-suunnitteluun.I dont tiedä, onko siellä on uusi versio siitä.

Mutta kokeilla OrCad tai Cadence.Se on pikemminkin parempi vaihtoehto.Riippuu henkilökohtainen.
Koska OrCad on yhä vahvempi toimii verrattuna P * Otel.Olen käyttö P * otel b4, lähes kaikki on manuaalinen.

Kiitos paljon, luulen,
että minun on opittava käyttämään orcad.

hai,ennen valitsevat FPGA u pitäisi tietää minkälaista FPGA teidän käyttäen eli SRAM, anti sulake tai salama jne.. yleensä kaikki tulee käyttää vain SRAM perustuu fpga.and alkaen sheet u pitäisi löytää mitä ovat jännitteet sovelletaan FPGA yleensä kolme jännite on xilinxs FPGA se muuttuu myyjää myyjä. mukaan, että u pitäisi tehdä tai-cad ja u olisi käytettävä jännite sääntelijöiden

Voit kehityksen pakkia $ 99 alkaen @ ltera tai Xilinx ennen todellinen aluksella
ja sen jälkeen päättää mitä haluat, sinun aluksella

Olen samaa mieltä.Olen myös aloittanut kanssa Spartan3 testipakkaus, ja osti yksi XO1200 aluksessa sekä sen 49 dollaria.

Kun jonkin aikaa, voit alkaa miettiä omia tarpeita, ja se on kohta kehittämisen omalla aluksella.
Tällä hetkellä olen kehittämisen video aluksella (kolminkertainen ADC / DVI-in, DVI-out, SPDIF, DDR DRAM-moduuli, flash, ECP2-50)

Terveisin,
L

Jos teet Koti-rakentaa FPGA aluksella Haluan nyt, miten aiotte sijoittaa FPGA (BGA)
käyttöön aluksella ...

sijoittaa BGA omalla aluksella tulee maksamaan noin $ 100USD plus kustannukset PCB from $ 50USD, nopeampaa ja halvempaa on ostaa

Olen samaa mieltä, että se maksaa kamaa hallituksen kanssa fpBGA's.Siksi olen aikoo rakentaa alukseen pieni serie,
sano 50 .. 100 yksikköä.Jos joku on kiinnostunut,
voin tehdä sen kautta eBay.

Ystävällisin terveisin,
L

@ ltium suunnittelija V6 on viimeisin versio P * otel mielestäni
Olen käyttänyt sitä ja erittäin hyvä PCB-suunnittelu, voit sekä suunnittelu manuaalisesti tai kaavamainen ja auto reitillä on kirjastoja FPGA ...., Se on jostakin erityisestä stuffs for FPGA liian ...
Lisätietoja P * otel (DXP):
www. @ ltium.com

Kuten minulle, logiikan Pins yhteydessä eri pelimerkkejä ei ole vaikeaa.Mutta virtalähteen suunnittelu ja Place & Route vaikeaa.Nyt yritän selvittää, miten yksinkertainen FPGA aluksella.

Google-hakuja myös Internetissä,
minusta lisää todisteita siitä, P * otel kuin orcad.Onko minun täytyy oppia P * otel ensin?

Kiitos paljon kaikista vastausta.

En suosittelisi Orcad.Se on lopetettava ensi vuoden aikana tai niin.

Quote:

En suosittelisi Orcad.
Se on lopetettava ensi vuoden aikana tai niin.

käyttää Pads alkaen Mentor Graphic myös voit viedä nastajärjestys alkaen VHDL-koodin siten, kaavamaisen ohjelmisto

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back