L
lynx_phoenix
Guest
Minulla todella vanha tv, joka ei toimi mukaan ihmiset, jotka antoivat sen minulle. Olen jo avannut dinosaurus ylös ja suurin osa sen melko tunkkainen siellä, kuormien pölyä ja tavaraa. mitä olen kiinnostunut on elektronitykki (ilman näyttöä), virtalähde ja ehkä jotain muuta, joka voisi olla mielenkiintoista ja hyödyllistä, mutta ei vanhoja PCB ofcourse. Näistä olen muutaman kysymyksen. Olen tarkistanut verkossa ja vaikuttaa siltä, että on terveysuhka kanssa fosfori ja muu kemikaali, jota käytetään näytön mielestäni. harkitsee on tyhjiö sisäpuolella näytön, olisi erottava aseen näytön päätyä leviää vaarallisia juttuja ympäri huoneeseeni, koska ilma olisi kiire ja hämmentää se? Onko tapa tehdä tämä turvallisesti, jos ollenkaan? ase on juuttunut aika tiukasti kiinni suppiloon (näyttää sen liimattu siellä) ja en ole varma en voi selvittää, miten sen pitäisi irrota. Onko "tavalliseen tapaan" tehdä se, vai pitäisikö minun vain yrittää vetää se pois raa'alla voimalla? myös, virtalähde näyttää olevan ruuvattu ja hitsattu asia niin voisin unohtaa sitä, mutta ei mitään muuta, joka on ainutlaatuinen näitä vanhoja televisioita, jotka saattavat kiinnostaa? Olen vain puhdistusjärjestelmä osien todella. kiitos