haluavat purkaa vanhan television sen elektronitykki

L

lynx_phoenix

Guest
Minulla todella vanha tv, joka ei toimi mukaan ihmiset, jotka antoivat sen minulle. Olen jo avannut dinosaurus ylös ja suurin osa sen melko tunkkainen siellä, kuormien pölyä ja tavaraa. mitä olen kiinnostunut on elektronitykki (ilman näyttöä), virtalähde ja ehkä jotain muuta, joka voisi olla mielenkiintoista ja hyödyllistä, mutta ei vanhoja PCB ofcourse. Näistä olen muutaman kysymyksen. Olen tarkistanut verkossa ja vaikuttaa siltä, ​​että on terveysuhka kanssa fosfori ja muu kemikaali, jota käytetään näytön mielestäni. harkitsee on tyhjiö sisäpuolella näytön, olisi erottava aseen näytön päätyä leviää vaarallisia juttuja ympäri huoneeseeni, koska ilma olisi kiire ja hämmentää se? Onko tapa tehdä tämä turvallisesti, jos ollenkaan? ase on juuttunut aika tiukasti kiinni suppiloon (näyttää sen liimattu siellä) ja en ole varma en voi selvittää, miten sen pitäisi irrota. Onko "tavalliseen tapaan" tehdä se, vai pitäisikö minun vain yrittää vetää se pois raa'alla voimalla? myös, virtalähde näyttää olevan ruuvattu ja hitsattu asia niin voisin unohtaa sitä, mutta ei mitään muuta, joka on ainutlaatuinen näitä vanhoja televisioita, jotka saattavat kiinnostaa? Olen vain puhdistusjärjestelmä osien todella. kiitos

Kyllä, se on vaarallista rikkoa TV putkeen. Riski itsesi (ja ihmisiä lähellä sinua) on mahdollisesti enemmän kuin "arvon" elektronitykki Mitä haluat tehdä "elektronitykki"

Tiedäthän, että elektronitykki voitaisiin käytetään vain tyhjiössä? Se ei ole kovin vaikea purkaa sitä TV CRT, mutta sinun on myös tyhjiö säiliö sähkön syöttöä läpi, ja korkea tyhjiöpumppu käyttämään sitä. Mahdollinen imploosiovaaraa on vakavin turvallisuusriski käsiteltäessä CRT. Sikäli kuin muistan, useimpien CRT on pumppaus suuttimen alla liitin, joka voidaan leikata vent ne turvallisesti.

Leikkaus evakuointi PIP voi silti pop putki. Käytetty kaupallisesti, kun putki on ottaa uusi ase asennettu mutta säilyttämällä oleva fosfori on porata pieni reikä (<1mm) kaulaan, niin lähellä nastoja kuin mahdollista. Normaali pora ei toimi lasi tarvitset joka jauhaa pikemmin kuin katkaisee lasin. Ei vitsailin, hyvä lähde näitä on hammaslääkäri, kun ne alkavat käyttää, hammaslääkäri korvaa niitä mutta ne silti leikata lasi ja keramiikka monta kertaa. Poistaminen kaula tehdään yleensä pisteytys rengas se sitten napauttamalla sitä kevyesti, se napsahtaa kehässä ja tule pois ehjänä. Brian.

@ Klystron - vain halusi kaivella sitä myöhemmin, en aio käyttää sitä tällä hetkellä. Kun sanot "riski" on se riski johtuu luhistuminen tai kemikaaleja? Minä pyydän, koska imploosiovaaraa Selviydyn kanssa varotoimet mutta jos myrkyllisiä kemikaaleja sisältä näytön olla ilmassa, koska olen kotona, olen mieluummin välttää toiminnan kokonaan. @ FVM - Niin tein hieman etsimistä ennen kuin yrität sitä, vain varmista, että ei ollut mitään hyötyä siitä tehdä poiston jälkeen elektronitykki itse. koska en aio käyttää sitä heti, kaikki olen kiinnostunut on toimiva osa. En kuitenkaan lue, että korvaa sisäinen hehkulanka aseen yhdellä valmistettu eri seos sen toimimaan ulkopuolella tyhjiössä. i dont muistaa kuinka se oli perusteltua, mutta se tuntui uskottava. @ Väliin - kiitos info mutta i dont huolellisesti palvelun tv vaan ota sen elektronitykki, olisi FVM n käytäntö vielä työtä tuon? Onko vaara lisäksi mahdollista luhistumisen? Olen huomannut joitakin nauha ja todella paksu liima kaulassa joka Oletin oli tilalla ase siellä, mutta nyt kun mainitsit reikiä, on mahdollista, nauha kattaa vanhat reiät? ne ovat melko symmetrisiä kaulassa niin i dont ajatella niin, mutta koska i dont on pora, se olisi kätevää löytää vanhan reiän ja vain avata se: P

En lue, että korvaa sisäinen hehkulanka aseen yhdellä valmistettu eri seos sen toimimaan ulkopuolella tyhjiössä
CRT putket ovat epäsuorasti lämmitetty katodit, voin tuskin kuvitella, miten korvata hehkulampun kanssa DIY tekniikoita. Ja et edelleenkään voi toimia elektronitykki ilmanpaineen kanssa vapaa reitin pituus on noin 100 nm.

oikeus, joten kai se ihan turha käydä läpi kaikki työt ja vaara saada elektronitykki että en luultavasti cant käyttää muutenkin. Taidan vain romu tv ja tehdä hakuja, miten todella tehdä elektronitykki asiassa olen kiinnostunut tulevaisuudessa kiitos kaikille vastauksista guys!

En edes ajattele pelastamaan ase myöhemmin. Selvien vaikeudesta tarvitsevat tyhjiö ja joitakin hyvin korkeita jännitteitä tehdä jotain hyödyllistä, kun ilma pääsee katodi se hapettaa ja menettää tehokkuutta ja magnesium gettering epäonnistuu. Kun uusi elektronitykki asennetaan korjaus putkeen, se on pumpataan lähelle tyhjiössä tilaan ja sitten sisäinen magnesium rengas on sytyttämä induktio uunissa. Se kerran prosesseja, sitä ei voida toistaa, että ase on hyödytön heti ilma saavuttaa se toisen kerran. Brian.

lol jättää minua kuljettaa ja säilyttää valtavan turha tv saada osa thats turha kerran poistettu: P Joka tapauksessa, luulen että asettuu sitä hyvää - vanhoja tv -> junk merkkilanka sillä ratkaistu

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back