Hanki mittaus välinen ongelma PSS ja S-parametrien analyysi

V

viperpaki007

Guest
Hei, olen yrittänyt sovittaa tuloimpedanssi LNA antennin impedanssi on 50 +1000 j. Vaikka tuning tulo vastaavan verkoston, en s-parametri ja PSS analyysin poljento käyttäen tuloporttiin 50 +1000 j impedanssi, mutta Saan outoja tuloksia. Ensinnäkin on tuloportin impedanssi 50 +1000 j, s-parametri analyysi osoittaa voitto 13dB. Kun samaan satamaan impedanssi, PSS analyysi osoittaa myös saman voitto 13dB. Kuitenkin heti kun muutan tuloportin impedanssi on 50 ohmia, S-parametri analyysi alkaa antaa 3 dB tappio taas PSS analyysi kuitenkin osoittaa samalla voitto 13dB. En todellakaan tiedä miksi PSS ja S-parametrien analyysi osoittavat eri gain arvoja. Mikä tulos olisi pidettävä oikeassa?. Innolla saat kommentit

Minun Simulaatio asetukset ovat seuraavat: PORT Resistance 50Ohm Reaktanssi 1000 ohm frequency1 FRF = 1.6GHz Amplitude1 PRF =-40dBm PSS asettamalla Beat taajuus 1.6GHz määrä harmonisten 10 lisäaikaa vakauttamiseksi = 10n Step size 7ps Max askel 7ps SP asetus Start taajuus 500 MHz Lopeta Taajuus 2.5GHz Step size 20MHz Tässä kuvakaappauksia lähtö ... [SIZE = 1] ---------- viesti lisätään 07:54 ---------- Edellinen viesti oli 07:53 ---------- [/SIZE] [/COLOR] tulokset osoittavat selkeästi eroa PSS ja SP analyysin voitto mittaustuloksia. Voiko kukaan ehdota mikä on syy ..

Kun tekee paljon simulaatioita, olen analysoinut, että "valta voitto" juonen läpi PSS ei vastaa S-parametri analyysiä, mutta jos voin laskea vahvistimen kautta PSS "teho" kuvaajan tulokset ottelu s-parametrit saada. Tämä johtuu jostain kumman syystä, että vaikka olen määritellyt tulo RF-teho on-40dBm at tuloportin, simulaatiot ei näytä vakio teho, vaan syöttö on muuttumassa. Siksi "vallan vahvistuksen" kuvaaja kautta PSS on antaa outoja tuloksia, koska se harkitsee muuttumassa ottoteho referenssinä voittoa. Siksi minun tuloksia ottelu s-parametrin vahvistuksen arvo, jos minun laskea hyötymään teho, kun otetaan huomioon tehon vakiona-40dBm.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back