Hbridge käyttäen TIP41C ei toimi

X

xynthian

Guest
Tarvitsen hieman apua täällä.I kuntoon kaiken ja minun moottori ei toimi.
Tarkistin nykyisen kautta transistori ja ei ole sillä hetkellä virtaa läpi emmiter.Voitko kertoa minulle, mikä on ongelma?
Liitteenä on minun kiertoon.

Kiitos
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Kerro meille mitä jännitteet voit mitata noin virtapiiriin.
Kuinka paljon nykyisen olet ruokinta osaksi opto-COUPLER?
Kuinka paljon nykyisen ei moottori vaatia?

Olettaen, että kaikki osat ovat OK ja kytketty kokoonpanomääritykset per teidän piirustus, aina on joitakin ongelmia, koska valitettavia käyttö 4 NPN BJTs ..
On mahdotonta "kyllästää" sekä korkea-side NPNs ajo ne samat syöttöjännite ..
TIP141 on Darlington BJT ja "kyllästää" se tarvitset vähintään 2V Vbe ja samaan aikaan haluat päästötason jännite mennä niin suuri kuin mahdollista, mieluiten niin suuri kuin syöttöjännite ..

Yksi mahdollisuus välttää tämä kysymys on ajaa suurten puolella NPNs korkea jännite ..nähdä samanlaisen skenaario (N-kanava MOSFETs) on liitetty kuva ..
Vaihtoehtoisesti käyttää kahta PNPs kuin korkea-side vaihteet ja uudelleen määrittää sillan ..

Terveisin,
IanP
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

echo47 wrote:

Kerro meille mitä jännitteet voit mitata noin virtapiiriin.

Kuinka paljon nykyisen olet ruokinta osaksi opto-COUPLER?

Kuinka paljon nykyisen ei moottori vaatia?

Se on vain helpompi valvoa H-Bridges rakentaa kanssa 2 NPN ja 2 PNP transistoria ..

Katso esimerkki osoitteesta:
http://www.lpilsley.co.uk/cybot/driver.htm

Tutustu TOP H-Bridge ..Q5 ja Q6 voidaan BJTs teidän optocouplers ..

Terveisin,
IanP

IanP wrote:

Se on vain helpompi valvoa H-Bridges rakentaa kanssa 2 NPN ja 2 PNP transistoria ..Katso esimerkki osoitteesta:

h ** p: / / www.lpilsley.co.uk / c... BJTs teidän optocouplers ..Terveisin, IanP

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back