Hei frnds., olen kiinnostunut learnins reaaliajassa järjestelmään.

S

saravanavel7095

Guest
Olen tällä hetkellä tekemässä minun ME Sulautettu järjestelmä teknologiaa ...... ja IAM: paljon kiinnostunut Real Time Systems ja sulautettujen järjestelmien .. Joten pls ehdottaa minulle joitakin kirjoja tai sivustoja aloittaa perus-ja olla mestari, että aihe .... pls ehdottaa frnds ......

Hei, Kokeile [url = http://www.freertos.org] FreeRTOS-Free ammattitason RTOS tukee 27 arkkitehtuurit, kuten ARM7, ARM9, Cortex-M3, RX600, MSP430, MSP430X, MicroBlaze, AVR, x86, PIC32, PIC24, dsPIC, H8S, HCS12 ja 8051 [/url] Heillä demo sovelluksia koko joukko erilaisia ​​mikrojen ja se on ilmainen, olen juuri aloittanut PIC18 demon ja se toimi ilman ongelmia. Hyvin selitti myös. Terveisin

Sulautettu järjestelmä on laaja kenttä. Voit aloittaa Embedded System Design Frank Vahid ja Tony Givargis. Jos kuitenkin haluat opiskella Intian kirjailijoita, sulautetut järjestelmät: Arkkitehtuuri, suunnittelu ja Design by Raj Kamal on hyvä vaihtoehto. Kuitenkin Ehdotan mennä YouTubeen joitakin erittäin hyödyllisiä video luentoja PROFS eri yliopistoissa. Tämä kai on paras tapa aloittaa. Kuitenkin sen ehdottomasti henkilökohtainen valinta. Ehdottaisin myös sinua aloittaa ohjelmointikieliä kuten C / C + + rajat kääntäjät, kuten Keil, joka antaa sinulle alusta ohjelmoida mikro. Voit käyttää Proteus ISE käyttää ohjelmoitua mikro osaksi piiriin. Sitten voit mennä oppia RTOS ja tietysti sinun pitäisi osata joitakin käyttöjärjestelmän myös siitä. Näin voit rinnan aloittaa Unix. Toivottavasti löydät apua.

On olemassa lukuisia kirjoja aiheesta sulautettujen järjestelmien ja RTOSs, mutta on olemassa muutamia, jotka standout: todellinen klassikko sisältää mutterit ja pultit Real Time System Programming. Ehdottomasti, on kaikista sulautettujen järjestelmien ohjelmoijan kirjahylly. Embedded Software Primer [/URL] harvinainen tilaisuus oppia ja tutkia lähde kaupallinen RTOS. Myös joitakin hyviä oivalluksia sovittamaan yhdestä tavoitteesta toiseen kohteeseen. [URL = "http://www.amazon.com/MicroC-OS-II-Kernel-CD-ROM/dp/1578201039/ref=pd_sim_b8"] MicroC OS II: Real Time Kernel [/URL] Seuraavassa ehdoton aarreaitta RTOS ja Embedded System liittyvää tietoa, luultavasti yksi kaikkein rakkaimmista kirjoista ulos tuhansien omistan siksi minä omistan kaksi kappaletta. Valitettavasti se on out-of-print, joten jos olet onnekas löytää kopion, osta se. Time-Liipaistavat Sulautetut järjestelmät [/URL] Toivottavasti löydät kirjan suositusta hyödyllistä, BigDog

Guru thanx for kirjoja .... Haluaisin saada toinen yksi .... En ole koskaan kuullutkaan siitä. Kai se on hyvä näyttää.

[QUOTE = devilwar, 962197] Guru thanx varten kirjoja .... Haluaisin saada toinen yksi .... En ole koskaan kuullutkaan siitä. Kai se on hyvä se näkyy. [/Quote] Heillä julkaisee uuden painoksen MicroC OS-II: Real Time Kernel: Real-Time Kernel-tai High Performance, skaalattava, ROMable, Preemptive, moniajo ytimen suorittimia, Mikro-ja DSP-[/URL] Valitettavasti se yleensä maksaa enemmän, ei sisälly lähde, ja ei myöskään kata yksityiskohtia kuten edellinen versio. Joten valita uC / OS-II ei uC / OS-III-versio. Todellinen aarre on Michael J. Pont kirjan viimeinen short-listalle. BigDog

[QUOTE = bigdogguru, 962210] Heillä julkaisee uuden painoksen MicroC OS-II: Real Time Kernel: Real-Time Kernel-tai High Performance, skaalattava, ROMable, Preemptive, moniajo ytimen suorittimia, Mikro-ja DSP-[/URL] Valitettavasti se yleensä maksaa enemmän, ei sisälly lähde, ja ei myöskään kata yksityiskohtia kuten edellinen versio. Joten valita uC / OS-II ei uC / OS-III-versio. Todellinen aarre on Michael J. Pont kirjan viimeinen short-listalle. BigDog [/quote] Olen saanut kirjan ... alkaa pian .... :)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back