help...encoder / dekooderi

F

fhl

Guest
Hei kaikki! hyvin ... Olen ajatellut järjestelmän projekti. pohjimmiltaan ajatus menee näin: siirtoon osittain se koostuu RF Tx moduuli, anturi-ja DIP-kytkimellä. DIP-kytkin asettaa lähettimen osoite, Rite? Tämä osoite on ottelun osoite dekooderi piirin Rx. klo Rx, se saa tiedot / signaalin Tx. Jos mitään virhettä tai avoimia osoite, data / signaali dekoodataan mennessä dekooderi. tiedot on suodatettu (millainen kohinasuodattimen todella voitaisiin käyttää?) ja vakiintui. sitten tiedot / signaalia tullaan käyttämään I / P (ja mikro) käynnistää joitakin ohjausyksikkö. koska tietoni on rajallinen tällä, kysymykset ovat: a) on se kooderi / dekooderi on turvallisuussyistä vain ... in aikavälillä saada vain oikea signaali & estämään häiritsevää unwanting signaali yllä tilannetta? b) miten ottelu DIP-kytkin? Olen sellainen hämärtää bout it.how se toimii todella ... kanssa kooderi / decoder..in toimikausi asetus eräiden osoite signaali (RF). TQ

Ei ole selvää, millaisia kooderi / dekooderi te puhutte. Ajattelitko kauko auton oven lukko (se voi käyttää DIP-kytkimet suojakoodia asetus)?

hyvin ... hehe ...... itseäni myöskään niin varma ....:| [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 8 minuuttia: [/color] [/size] ok ... Sitten joku selittää minulle, mitä todella tarkoitus kooderi / dekooderi RF-siirto? ja mitä todella hakemus DIP-kytkin? ehkä ... u voi liittyä minun edellä mainittu ongelma. TQ .... todella tarvitsevat apua:)

No, vain lisätä ... mistä tiedän .... funktio enkooderi ja dekooderi on estää eksy signaalia samalla taajuudella. niin, että Rx saavat vain lähetteen, ei muuta signaalia samalla taajuudella. Rite? niin .... Mikä funktio DIP-kytkin tässä asiassa?

fhl:
mistä tiedän .... funktio enkooderi ja dekooderi on estää eksy signaalia samalla taajuudella. niin, että Rx saavat vain lähetteen, ei muuta signaalia samalla taajuudella. Rite?
oikea
niin .... Mitä funktio DIP-kytkin tässä asiassa?
dip kytkintä käytetään tuottamaan koodia signaalia joka olisi sama kummassakin koodaaja ja dekooderi puolella, jos koodi on erilainen vastaanotin tapana recieve / dekoodata signaalia tarkistaa nämä linkit kooderi / dekooderi ICs ja niiden sovellukset (en ole varma, jos ne ovat RF-lähetyksen http://www.holtek.com/pdf / consumer/2_12ev110.pdf

Vain selventää. Et voi koodata RF modulaatio on koodattu. Vastaanotin saa mitään RF-signaalia samalla taajuudella, mutta vain oikealla koodattu modulaatio signaali annetaan lämmetä vastaanottimia ulostulo. Purpouse DIP swiches on helpottaa koodin asetus. Vastaanotin on DIP-kytkimillä liian koska ZHE vastaanotin koodi on oltava sama kuin lähettimen koodia. Näin tehdään juuri yksinkertainen RF kauko controlle joka yleensä toimii 433MHz, riippuen maan määräyksiä. Sanoa jälleen RF ei voi koodata vain modulaatio signaali voi olla.

kiitos:) Jep ... vain moduloitu signaali voidaan koodata. kuten lähetetyn signaalin vastaanottanut Rx ... se on dekoodata dekooderi. Olisin iloinen, jos siellä on enemmän u guys haluta kertoa minulle ... bout DIP-kytkimen n kooderi / decoder.tq

Coder ja dekooderi pari voi olla HOLTEK HT12D ja HT640. He molemmat tarvitsevat DIP-kytkin tai hyppääjiä asettamista tai helposti vaihtaa suojakoodin. Koodi voidaan yksinkertaisesti asettaa allso juottamalla asianmukaisia yhteyksiä.

Kiitos, että kerroit minulle IC HT12D: D. Koska en ole tiennyt sen, päätin ohjelmaa käyttäen C ja AVR MCU koodaukseen ja purkamiseen RF-signaalia. tämä tehtävä on varsin haasteellinen, olen edelleen havn't sai tyytyväinen tulokseen melun ht12d datalehti antaa minulle hyvän vihjeen lähettää 3 kertaa tietoja, sitten kello vastaanotin terminaaliin, verrata niitä säilytetään komentoja. Joka tapauksessa tämä ei thourough, on vielä mahdollisuus, kun kaikki 3 saivat tavua virhe; sitten tietojen uudelleenlähetys vaaditaan: ((valitettavasti, käyttäjä ei mielellään paina nappia useita kertoja asettaa komennolla) kuka tahansa voi auttaa, plz!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back