help me

T

Truclam

Guest
Hei kaikki
Olen uusi tulokas kuvankäsittelyä.
Olen hanketta noin Fingerprint tätä termiä, mutta olen joitakin sekaantua Enhancement step.I lukea monenlaisia materiaaleja siitä, mutta en voi toteuttaa se minun project.I tarkoitus käyttää Gabor suodatinta tai muutettu Gabor filter (huomasin tämän raportin muutama päivä sitten)
Huomasin myös joitakin lähdekoodin kirjoittanut Matlab Internet, mutta en voi tietää, että C .
Ei kukaan auttaa minua?
tai antaa minulle neuvoja.
Koskea.

Mitä sinä tarkoitat?
reunan lisääminen tai de-melua tai muita lisälaitteita?

Hei,
En ole varma, voin undestand mitä sanoitte.Vuonna lisälaitteen vaiheessa tarvitsemme sekä reuna enhacement ja de-noise.
Minun täytyy luoda constrast välillä harjun ja laaksossa ennenkuin binarize image.However, suodatus melu pois kuvan tekee paremman kuvan, ennen kuin binarize sen.
Olen lukenut monia raportti Gabor suodatin, mutta en tiedä, miten toteuttaa se C . Olen myös lukenut raportin Raymon Thaimaan, mutta kaava ei ole selitetty selkeästi intergrate se minun program.I ks. kirjoittamaa koodia C mutta supprise että miksi se ei work.I voi selvittää sen virheen (tekijä koodin sanoi hänen koodi edelleen jokin virhe, ja se ei toimi).
Näen myös joitakin kirjoittamaa koodia Matlab, mutta en ole hyvä Matlab joten en voi ymmärtää sitä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back