Help needed for rinnakkaiskäsittely Modelsim Simulation

I

irshan

Guest
Olen työskennellyt FPGA-hankkeessa, jossa simulaatio vie edellyttää yhden vuorokauden, rajoitus aikaa simulaatio tekee minun kehitys hidasta tähän hankkeeseen.Tältä osin voidaan jokin kertoa minulle, miten voin käsitellä minun suunnittelu simulaatio samanaikaisesti PC, voinko käyttää useita tietokoneita on lyhennetty käsittelyä simulaatio, jos kyllä ystävällisesti antaa minulle suuntaviivat, miten voin tehdä sen, tai jos saan tiedot rinnakkaiskäsittely Modelsim.

jos se on toiminnallinen simulointi sitten voit useammin.sijaan käytetään signaalien käyttö muuttuja, tämä auttaa sinua mininmize muistiin.Jos käytät RAM tai FIFO valita muistin vähimmäismäärää.Lisätä järjestelmän RAM-muistia.Oletusviive yksikkö simulaattori on picosecond tehdä se nanosecond.This voi lisätä simulointiin nopeutta.

En ole varma, mitä simuloidaan, mutta simuloitu koko OMAP2430 1 sekunnin video-tietojen ja se vei minut pienempi.
Ensinnäkin, jos sinulla on tällainen CPU intensiivistä simulaatio, sinun pitäisi ajatella ostaa monen ytimen PC, lisää muistia, de-frag kiintolevyn, asentaa ja käyttää Linux64 bittinen versio MS jne.

Sikäli kuin tiedän, MS ei tue kulutuspinnan simulaatio verkon.

irshan kirjoitti:

Olen työskennellyt FPGA-hankkeessa, jossa simulaatio vie edellyttää yhden vuorokauden, rajoitus aikaa simulaatio tekee minun kehitys hidasta tähän hankkeeseen.
Tältä osin voidaan jokin kertoa minulle, miten voin käsitellä minun suunnittelu simulaatio samanaikaisesti PC, voinko käyttää useita tietokoneita on lyhennetty käsittelyä simulaatio, jos kyllä ystävällisesti antaa minulle suuntaviivat, miten voin tehdä sen, tai jos saan tiedot rinnakkaiskäsittely Modelsim.

Tehkää tämä Linux64 versio MS tuen "klusterin Computing" ja "grid-computing ".....?

Olen halunnut tehdä klusterin tai verkkoon minun lab tietokoneiden vähentämiseksi simulointi aikaa, tietoa tarvitaan, jos jokin versio modelsim tukemaan klusterin tai grid.Lisätään 1 tuntia 30 minuuttia:Olen simuloi DDR2 Memory Controller suunnittelun tuottamat MIG-työkalu, joka on osa Xilinx Core Generator-työkalu.Suunnittelu on tuotettu Virtex-4 FPGA.MIG luo myös simulaatio tiedoston sim.do joita voidaan suoraan ajaa ModelSim.Version ModelSim Käytän on ModelSim XE III (Xilinx Edition) Starter vesion.Simulointi toimii siten, että 1000000 picosec ovat käytössä noin.2 min.Aaltomuoto ei näyttö, mutta init_complete signaali (memory alustus) on väitetty, kun yli 20 tuntia simulointi, ja sitten kirjoittaa ja lukea alkamista.Haluan tietää, onko tämä simulointia voidaan lyhentää.Oma tietokone on Core 2 Duo-järjestelmä.Olen myös yrittänyt tässä kannettavassa on Centrino-prosessori.

Ok, että on kokonaan toinen juttu, olet tärkeä asia sinun asetukset, en DDR2 simulointi monta kertaa ja se kesti noin tunnin ajan tai niin minun P4-2.8GHz "vanhojen" tietokone.

Aion kaivaa esiin joitakin tietoja siitä, mitä sinun tarvitsee päästä eroon ensimmäisen kerran ongelma simulointi DDR2.

Voisitteko lähettää seuraavat tiedot:
-Sinun ISE versio
-Sinun Modelsim versio
- Sinun MIG versio

Myös ette suorittaa uudelleen koota kaikki Xilinx kirjastojen viime aikoina?Tiesitkö asentaa uusimman Service Pack your ISE?Nämä ovat kaikki kohteet, jotka nopeuttavat simulaatio valtavasti, koska MIG muuttuu koko ajan.

Hurraa,
/ Farhad

Ongelma on todennäköisesti perus kalibrointi DDR2 ydin.Ydin generaattori olisi mahdollisuus vähentää calibation vaivaa simulointia, A.ltera IP-ydin ainakin on.

Jos ModelSim oli hajautetun laskennan vaihtoehto (en ole tietoinen), se ei varmasti ole saatavilla ilmaiseksi Xilinx versio.

Minä arvostan tietoja tai ehdotusta, jonka ratkaisee ensimmäisen kerran ongelma simulointi DDR2 ja se on suuri helpotus, jos voin tehdä tätä simulointi tunnin kuluessa.
Olen käyttäen seuraavat ohjelmistot
Xilinx ISE 9.2i versio ja Service Pack 4,
Muistiväylä Generator (MIG) versio 2.0,
ja ModelSim XE III (Xilinx Edition) Starter vesion

Tein suorittaa laatimista Xilinx tiedoston hiljattain.

Hi Irshan,
Pelkään piti poistaa kaikki vanhat tiedostot työni tietokoneeseen, kun lähdin yritys, olin viestin Xilinx kauan sitten:

Quote:

"On koko raja, jonka jälkeen lisenssi aiheuttaa järjestelmän hidastaa. Jos näin on, sinun olisi pitänyt nähdä viestin, kun simulointi alkoi jotain" odottaa suorituskyky on vakava ongelma "."

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back