HELP - "nimi on liian pitkä" virheitä Cadence Export Ph

C

cadrjr

Guest
Käytän PSD 15.0 koskevan Concept / Allegro "Reference Design", joka
ilmeisesti pitäisi toimia, mutta ei ...

Kun yritän Vie Fyysinen Allegro, Netrev saan seuraavan virheilmoituksen (monta kertaa) ...

Näyttää siltä, että minun kokoonpano on pakko osan nimi on 31 merkkiä?Olen asettanut osan Tyyppi Pituus 50 ja asetukset.

Onko kellään mitään ideoita?

RJR.------ Laiminlyönnit / Varoitukset / Errors ------# 1 virhe (302) Device kirjaston virhe havaittiin.

Ongelmia nimi laitteen "TE
ST_POINT_THRU_HOLE-51-0184-001 ':' nimi liian pitkä ".

Device "TEST_POINT_THRU_HOLE-51-0184-00" on kirjaston virheitä.Voi siirtää
Allegro.

.......jne.

 
Ataki ukierunkowane mają na celu potajemną kradzież danych z systemów firmy. W najbliższej przyszłości zagrożenia tego typu staną się częstsze i bardziej wyrafinowane, uderzając w przedsiębiorstwa każdej wielkości. Dlatego tak ważna jest znajomość metod, które stosują cyberprzestępcy.

Read more...
 
Tämä on normaalia ja Allegro.Silloinkin, kun käytät ORCAD talteenotto kanssa Allegro, jos
sinulla on pitkiä nimiä sen creats ongelmia.Ilmeisesti sinun pitäisi nimetä uudelleen laitteeseen.
Tämä on aivan liian pitkä nimi!

Terveisin,

Majnoon

 
Ystävä, kaikki voin päätellä virheilmoituksen on, että kirjasto osa ei ole luotu oikein.Tarkistaa tämän osan kehittäjä.Tämä virhe olisi pitänyt havaita, kun pakkauksessa kirjaston osaa itse aikana osa luomisen vaiheessa.Avaa osaa käyttää osa kehittäjä ja yritä tallentaa sen tai Suorita DRC tarkistaa pakkauksen tai kirjaston osa, jotka olet luonut.Yksi arvaus on, että osa taulukon tiedoston ei korjaisi myös ... tarkista.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top