Help: Simuloi Kartioliitin Horn Antennin vuonna HFSS

H

huiyuzz

Guest
Hei,

Olen kokeillut jäljittelemiseen kartiomainen sarvilastalla antennin avulla HFSS.Haluan selvittää, lisäämällä dielektristä lopussa, waveguide (yrittävät käyttää sitä yhteysyksikkö linssi?), Se vähentää beamwidth tai keskittyä jossain vaiheessa (kuten optiikka).

Kuitenkin minun simulaatio, olen saanut toivottujen tulosten kuten alentunut saada jne. Uskon, että se johtuu siitä, että
olen tuottavan vuonna pitkälle alalla.

Miten minun pitäisi tarkistaa lähitulevaisuudessa-etäisyys, onko energia voi todella keskittyä jossain vaiheessa ennen diffracted uudelleen ..
Last edited by huiyuzz
20. lokakuu 2004 5:25, muokattu 1 kertaa yhteensä

Tämä kirja saattaa olla hyödyllinen teidän simulointi:

Soild dielecrtic sarvilastalla antennit on Salema etal

Minun simulointi (itse suorittaa MWS @ 5GHz) näyttää siltä, että siellä
on joitakin E hotspot lopussa aukon ..Se on oikein, koska teidän suunnittelu?
Teitkö mitään erityistä laskettaessa dielektristä asioista?
Olen avannut edelleen keskustelua, osalta

EIRP
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

HIsiellä

on joitakin E hotspot lopussa aukko

Kyllä,
haluan E-alalla keskittyä tiettyyn pisteeseen kuin sarvi.Ja haluaa tietää verrattuna malli ilman linssi, verrattain vuonna suuruus, miten paljon enemmän energiaa voidaan keskittää.

Kuitenkin olen piirrettävä lähitulevaisuudessa E-alalla arvot sarvilastalla kanssa ja ilman sitä dielektristä.Olen havainnut, että vaikka on olemassa Hot spot ouside aukon kuin osoittautui myös, että "horn_01.gif" eirp on liitetty, todellinen vahvuus on pienempi verrattuna mitään näkyvää huvittelupaikka, mutta koko alue on suurempi E-kenttävoimakkuuden.

Liitteenä ovat minun tontteja varten lähes alalla Vs normalisoitu etäisyys.Teitkö mitään erityistä laskettaessa dielektristä asioista?

Juuri nyt olen ehdoton ole aavistustakaan siitä, miten muotoon, dielektristä, jonka pitäisi toimia linssin, voi antaa parhaan mahdollisen tuloksen.

Mitään ehdotuksia?

hurraa
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back