Help - Tarvitsetko Ehdotukset

S

sumit007

Guest
Hi .. Olen suunnitellut kaksi patch microstrip antenni paria erilaista EBG rakenteita syöttöjohdon. (On noin 4 EBG rakenteista .. ja jokaisella antennilla on vain 1 tyyppi EBG rakenteen käytetty .. siis koko antennit suunniteltu on 4) ... IE3D ohjelmistoa käytettiin ottaa simuloinnin tulokset S11 parametrit, säteily kuvioita ja laskemalla kaistanleveys. Aion olla luomassa niitä ja saada mitatut tulokset, jotta voin vertailla kahta tuloksia. Kuitenkin valmistus aikoo ottaa jonkin aikaa .. noin 3-4 kuukautta, koska i dont on tarvittavat taidot. Sillä välin .. Haluan tehdä joitakin teoreettinen tutkimus / tutkimuksen tästä antenni (patch-antenni minun EBG rakenteen syöttöjohdon). Horoskooppimerkki käyttää IE3D ja yrittänyt eri EBG rakenteita .. thats all .. En mene Nitty Gritty yksityiskohdat kuinka keksiä oikea EBG rakenne .. Voiko u ppl haluta ehdottaa minulle joitakin teoreettisia juttuja voin katsoa / tutkimus tällaisen antennijärjestelmien .. hmm .. jotain liittyviä sähkömagnetiikan tai jotain muuta ... Kiitos.

Hi Sumit007! Tässä on linkki asiakirjan EBG rakenne - voidaan se olisi hyödyllinen sinulle!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back