Help_Fully Tasauspyörästön Miller Ota _Closed Loop DC Sweep

O

onrkya

Guest
Olen suunnittelemalla täysin eriytetyn miller OTA vuonna 0.18u tekniikkaa.
Ensimmäisessä vaiheessa olen noudattanut avoimen piirin hyötyä, mutta en pystynyt noudattamaan
suljetun silmukan dc lakaista.Oma CM vaihteluväli on 0,6 - 1,2 V.

Hain Internetissä mutta on kaikkea mutta simulaatiotekniikat.
Voisitteko selittää sitä selvästi?

Kiitos

Jos käytät peikko,
voit rikkoa loop & paikka "iprobe" vuonna analoglib.
Sitten suorita vakauden analysoida (. Stb)
Se osoittaa, suljettuja saada & vaiheessa käyrä.

Seuraava linkki on todennäköisesti apua.
http://www.designers-guide.org/Forum/YaBB.pl?num=1155668476

Minulla on liitetty virtapiiriin.The Tech on 0,18 Tsmc
Olennaista on, olen suunnitellut piiri siten, että oma panos valikoima on BTW 0.6 V ja 1.2 V.Vaikka olenkin lakaista yksi tulo 0.6-1.2 ja toinen 1.2 0.6V käyttäen Jänniteohjattu jännite lähteen panosta, näen voittoa noin 80dB hieman tasoittaa.

Myös kun molemmat tuotantopanokset ovat 0.9V tasolla kaikki transistorit työtä kylläisyyttä.
I ve sized joka transistori valinnassa appropritate compansation kondensaattori joka on normaali koon Miller Ota.Oma kuorma hylsyt ovat 6pF ja minun haluamasi GBW on noin 100MHz.37uA läpäisee kunkin diff panos transistorit ja 375uA kulkee kummallakin puolella sivuliikkeitä.

Minulla on sijoitettu vastukset ja lopun välisenä piiriin 0.9V Määrittämätön Mode Jännite on keskellä on vastukset ja myös Control Jännite.Siten, että piiri on odotettavissa toimimaan, jos on olemassa CMFB piiri.The vastukset ovat suuria jotka 10k ei ladata piiri.

Kun suljetun silmukan, panos minun piiri ei seuraa tuotoksesta.
Piirin suorituskyky riippuu myös vastukset, jotka sijoitetaan suljetun silmukan configuration.Voitko kertoa minulle, mikä voi olla ongelma?

Olen myös yrittänyt alentamalla avoimen piirin saada mutta se
didnt työtä.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back