herkkyyden vastaanottimen?

V

vcsel_driver

Guest
guys, i am suorittaa reaaliaikainen mittaus herkkyyttä optisen vastaanottimen.
Valitettavasti, koska joitakin suunnittelu-asioita, ja olen tarkkailemaan hyvin äänekäs silmä käytettäessä PRBS 2 ^ 7-1 klo 622MBPS.Receiver IC oli suunniteltu liian toimimaan 1.25Gbps.mutta suunnittelija silti haluaa tietää herkkyyden Demultiplexers auttamaan häntä seuraavaan versioon.
any ideas?

Uskon, koska meluisia silmiin, et voi oikein tehdä RPA testaus tai arvio herkkyys perustuu silmän kaaviossa.

Olen ollut samassa tilanteessa noin vuosi sitten.

Ensinnäkin varmista, että melu ja jitter havaittu silmän kaavio johtuu suunnittelu ja taitto kysymyksiä eikä sinun Testikokoonpano.

Toiseksi, ymmärtää Wat herkkyys optisen vastaanottimen avulla.
herkkyys vastaanottimen viittaa pienin optinen teho signaali, joka tuottaa BER = 10-9 on tuotoksen vastaanottimen.Yleensä herkkyys on kuvattu aikavälillä nykyisen (ua) tai dB

tarkkailla silmä kuvassa välin lieventävien optinen signaali ei myöskään ole tarkkaa laskentamenetelmää herkkyyden.se on vain arvio menetelmän.

niin, toinen menetelmä: myös muiden tarkka menetelmä on käyttää S-parametrin arvioida herkkyyttä.

Tämä on mitä tein aiemmin;
i) yrittää löytää valodiodi emulaattori piiri (vuodesta Maxim) tilalle optinen valodiodin ..Nyt voit suorittaa sähkö-testaus - ei pidä paikkaansa, vaan arvio.jos mahdollista valmistaa uuden EB kanssa valodiodin emulaattori.jos ei ole mahdollista, sitten vain DESOLDER Gold-liitintä (liität PD) ja Solder SMA liitin (tämä on ikävä asia, vaan on tehtävä)
ii) lopettaa kaikki muut kanavat ja 50ohm terminaattori, jää vain yksi päättyi lähtö unterminated.
iii) suorittaa S21 mittaukset verkko Analyzer - laskea tappion kokenut tuotannon verrattuna signaali sovellettava tulo.yhteistyössä toimivat suunnittelija - pyytää häntä arvioimaan herkkyys perustuu tappio.

No, olen yrittänyt tätä menetelmää aikaisemmin, ja se auttoi suunnittelijan arvion herkkyys vastaanottimen.se ei ole kovin tarkka menetelmä, mutta voidaan käyttää arviointiin.

nathan80,
Sinä taidat olla asiantuntija
Kuinka monta vuotta kokemusta?

Minulla on muutama kysymys?
mikä on kultaa pistorasiaan?
mikä on JM.elec n opt testaus?
"lopettaa kaikki muut kanavat ja 50ohm terminaattori, jää vain yksi päättyi lähtö unterminated" - mitä tämä tarkoittaa?
miten tehdä S21 Measurment?

"Jos ei ole mahdollista, sitten vain DESOLDER Gold-liitintä (liität PD) ja Solder SMA liitin (tämä on ikävä asia, vaan on tehtävä)"
Mitä tämä tarkoittaa?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back