HFSS: ajaa terminaalin Vs ajaa modaali

B

beetro78

Guest
Voisiko joku selittää minulle erittäin yksinkertainen ja selkeä tapa, mitä eroa PERUSTUVA Modaalisen ja PERUSTUVA TERMINAALIPALVELUJEN ratkaisu kirjoita HFSS?

Kun minun pitäisi käyttää Modaalisen ja kun TERMINAALIPALVELUJEN?

Voit käyttää myös esimerkkejä.

Kiitos!

Kuten apua:
ajetaan terminaalin antaa ratkaisujen suhteen jännitteet ja nykyinen
sillä aikaa
ohjaavat modaali kuluttaa virtaaLisätty jälkeen 19 minuuttia:Erityisesti Driven modaali: S matriisi on ratkaistu osalta toimivalta; Driven terminaaliin:
S matriisi on ratkaistu perustuu jännitteet ja nykyinen

täsmentäkää niiden sovellukset!?Mielestäni molemmat modaali ja päätelaitteiden ratkaisu patch-antenni sovelluksia!
se nämä ratkaisu on eri tulos yhden simulointi?

Sorry I
don't get the point.

Voisiko joku tehdä joitakin esimerkit osoittavat, kun DT on sopiva suhteessa Saksan markkaan ja päinvastoin?

I'll olla kiitollinen.

Hei

i dont tiedä tarkalleen, sovellusten sekä mutta kuten olen vähän kokemusta molemmat antavat saman tuloksen,

kun ur käyttäen koaksiaali rehuista (TEM excitations) käyttö ajaa terminaalin ja aina ur käyttämällä muita muotoa lisääminen kuten TE / TM tai lähes TEM u on käytettävä ajaa modaali sillä voi olla mahdollisuuksia korkea tila excitations myös siten, että antaa u vääriä tuloksia .

Driven modaali on OK kaikkiin sovelluksiin

akedar wrote:

kun ur käyttäen koaksiaali rehuista (TEM excitations) käyttö ajaa terminaalin ja aina ur käyttämällä muita muotoa lisääminen kuten TE / TM tai lähes TEM u on käytettävä ajaa modaali sillä voi olla mahdollisuuksia korkea tila excitations myös siten, että antaa u vääriä tuloksia .Driven modaali on OK kaikkiin sovelluksiin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back