HFSS apua tarvitaan

K

Kenneth

Guest
Hi Everyone,

Voisiko joku kertoa minulle, miten voin tehdä voimassa kierukka antennin HFSS sillä olen aina encouter ongelma pätemätön suunnitteluun?

Ystävällisin terveisin,
Kenneth

Olen kohdata virheilmoitus näin:

Ei tehdä reunasta kierteeseen.Acis Virhe 7073 - alussa kierre on määritetty normaali akselilla, käytä nolla alkaa säde saavuttaa.
Geometry luominen on keskeytetty, koska epäonnistumisen geometrian toimintaa.

HFSS online help näyttää, kuinka voit tehdä.
Piirtänyt yksitoiminen
Helix on 3D spiraali objekti luodaan laajat 1D-tai 2D-objekti pitkin vektori.Lakaistaan 1D objekti johtaa Hollow 3D-objektia.Lakaistaan 2D arkki objekti johtaa 3D-esine.

1.Valitse 1D-tai 2D-objekti, jonka haluat lakaista muodostaa spiraalin.2.Valitse Draw-valikosta Helix.

3.Piirrä vektori haluat lakaista objektin pitkin.Kaksi pistettä, jotka kuvaavat vektori vaikuttaa akselin suuntaan vain, eikä Helix pituus.Helix pituus määräytyy tulo kentälle ja monta kierrosta.

a.Valitse aloituskohta painamalla kohdassa tai kirjoittamalla sen koordinaatit X, Y ja Z-ruutuihin.

s.Valitse päätepiste napsauttamalla kohta tai kirjoittamalla sen koordinaatit suhteessa alkupiste on dx, dy, ja dZ laatikot.

Helix-valintaikkuna.

4.Valitse oikea käsi, jos kääntää suunta on myötäpäivään ja vasen käsi, jos kääntää suunta on vastapäivään.

5.Kun Pitch-ruutuun väli jokaisen käännöksen Helix, ja valitse yksikkö avattavasta luettelosta.

6.Kun Turns-ruutuun numero täysiä kierroksia objekti tekee pitkin vektori.

Valittu objekti on tempaista vektori muodostaa spiraalin.Alkuperäisen objektin pyyhkäisi on poistettu.

-Valintaikkuna, jonka avulla voit muuttaa objektin s ominaisuuksia.

7.Klikkaa OK.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back