hfss-ARC-2D

H

haydar

Guest
Vuonna opetusohjelma on esimerkki sylinteri kaari, joka on 3D. miten voin piirtää 2D kaari? Esimerkiksi 2D suorakulmio, kaari yhdistää tämän rectange toiseen rectange joka on 90 astetta kuusien yksi. kiitos. PS: kuva on liitetty. piirustus ympyrän ja pienemmän ympyrän sitten vähentämällä pienempi on tapa. olisi helpompaa kai ..

ei väliä 2D tai 3D, tämä malli on säveltänyt 2 rectangule ja neljännes valokaaren saamme vähentämällä kaksi cricle (2D) sylinteri (3D), valitse oikea kone jakaa ja yhdistää, saamme tätä mallia. HFSS voi tukea 3D calcualtion, miksi käytät 2D? :?:

ystäväni wlcsp varoitti minua tunnusluvut: "Huomasin, että signaali rivin suunniteltu paksuus on 1e-5. Vältä kuvasuhteet (pituus: paksuus) yli 1000:1" En tarkoita, olen tehnyt minun suunnittelu 3D alussa, mutta se ei toiminut. ottaa irti linjat, se toimi. takia, että piirrän minun suunnittelu 2D.

Metallin linja on 0.035 tai 0.0175 mm? En ymmärrä tällaista iso kuvasuhde puhuitte tulee mistä. Tarkoitatko kuvasuhteen pituus vs. paksuus jäljittää? Kyllä, yläraja HFSS tehdä käsitellä erittäin unregular muoto objektin ympärillä 1000:1, mutta uskon sinua, jos malli on ok, koska on olemassa vielä muita tekniikoita voimme työllistää leikata laskennallisia kustannuksia, kuten symmetrinen lentokone . Ystävällisin terveisin,

paksuus on 4.68mm, niin tämä tekee ongelman. Mitä disadventage käyttämään 2D suorakulmion sijaan 3D esine? tämä olemisesta realistinen? kiitos.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back