HFSS error # 2

T

trichop

Guest
Juoksen suuri silmäkoko simulointi HFSS, siksi olen päivittänyt tietokoneeseen, alkaen 1Gbyte RAM, jotta 3GByte!
Kuitenkin, kun olen suorittanut simulaatio taajuuksilla 2GHz ja korkeampi, kun 6. tai 7. välittää virhe:[error] Adaptive ratkaisu, prosessi ratkaisija: Liian vähän muistia aliprosessi "% 3".Vaikka aikaisemmin programm varoittaa minua, että verkko on liian suuri tai taajuus on liian korkea (mikä tapahtuu joko jos sinulla on 512MB RAM-muistia 3GB)
muisti, joka on jaettu erityinen pass on hyvin alhainen (~ 400MB) ja ei näytä loppuvan muistia.
Whatsmore, edellisen menestyksekkään kulkee, muistin jakaminen ei ole 1,5 gigatavua.

Onko kellään aavistustakaan tis virheen?

Meillä oli ongelmia muistin samoin.
Ensinnäkin kannattaa tarkistaa, kuinka paljon muistia emolevyn ist pystyy käsittelemään.Jos se voi käsitellä vain 2GB tämä tarkoittaa, se voi käsitellä 2GB.Jotkut osoitteita käytetään BIOS, Grafiksadapter, ja niin edelleen.Tämä voisi olla syy, miksi et voi käyttää yli 1,5 gigatavua.
Check this out at Windows-järjestelmän ominaisuudet.

In HFSS-> Työkalut-> Asetukset enintään RAM raja voidaan asettaa.Jätämme nämä kentät tyhjiksi.

Katso Setup profiili.Kuinka paljon muistia käytti Ratkaisin viime valmistunut mukautuva tapahtui?

Kun tämä varoitus tulee sinun pitäisi pienentää malli.Jos haluat simuloida monenlaisia taajuuksia, ajatella perustaa useamman kuin yhden mallin.Sinun tulisi myös aina tarkistaa mallin symmetriaa.HFSS tarjoaa hyvän symmetria rajoja.

cd79,
Ei ole ongelma lisämuistia.Kuten kirjoitit, että Windows-järjestelmän ominaisuuksia ja sen aikana käynnistystä, on selvää, että järjestelmä voi "nähdä" kaikki 3 Gt muistia.
Lisäksi ei ole mitään rajaa asettaa minut HFSS muistin jakamista.
Kuitenkin olen huomannut, että Ansoft verkkosivuilla (edellisten ilmoittaa), että HFSS 9.2 tukee jopa 3 Gt muistia jako!
Tarkoittaako tämä, että HFSS 9 on pienempi muistin jakamista?
(Käytän HFSS 9)
Onko kellään käsitystä siitä?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back