HFSS koaksiaali heräte Ulkojohdin

A

armant

Guest
Hei kaikki, Onko joku osaa määritellä Ulkojohdin ja coaxcable vuonna HFSS 10? Olen simuloida patch-antenni koaksiaali kiihtymys, koetin = PEC ja dielectricum = teflon ja se toimii edelleen, mutta entä koaksiaali Ulkojohdin minun simulointi. Se ei ole necessery määritellä? terveisiä armant

Kuinka kaukana maataso Oletko pistämällä signaalia? Minulla on tapana määritellä omat aalto portti kohdassa, jossa koaksiaalikaapeli täyttää antenni. Näin voin määrittää minun waveport vektorin alkaen anturin kautta teflon, ja sitten maasuojalevy suoraan. Jos sinun on etenevät koaksiaali, niin miksi ei vain määritellä ontto sylinteri PEC että toimii Ulkojohdin? Varmista vain, se koskettaa sinun maataso.

Anteeksi, olin väärässä minun kuvaus, tarkoitin coax PIN = PEC ja eristeenä coaxcable = teflon. Olen siis koaksiaalikaapeli kanssa coax pin ja dielektriset (ruokintaan minun patchantenna) mutta ilman Ulkojohdin. Mutta ehkä viimeinen osa teidän vastaus voisi olla ratkaisu?! ("Jos olet etenevät koaksiaali, niin miksi ei vain määritellä ontto sylinteri PEC että toimii Ulkojohdin? Vain varmista, että se koskettaa sinun maatasosta.") Aion kokeilla tätä, mutta silti olen kysymys, miksi minun simulointi toimi houkutella magnetointi jopa ilman Ulkojohdin? Ja käytön PEC-ulko-kapellimestari vaikuttaa minun tuloksiin verrattuna nämä ilman Ulkojohdin? Thank u erittäin paljon vastauksesta.

[Quote = armant] Miksi simulointi toimi houkutella magnetointi jopa ilman Ulkojohdin? Ja käytön PEC-ulko-kapellimestari vaikuttaa minun tuloksiin verrattuna nämä ilman Ulkojohdin? [/Quote] Jos määrittelet säteilyn raja missä koaksiaali on rajan ulkopuolella, sinun ei tarvitse määritellä ulomman kapellimestari. Tämä johtuu siitä, HFSS kattaa koko alueen täydellinen kapellimestari. Tällöin käytetään PEC-ulko-kapellimestari ei vaikuta sinun tulokseen. Kuitenkin, jos koaksiaali on sisältä säteily rajan, aalto lisäysaineiston ulkoisessa-kapellimestari-vähemmän koaksiaaliset ei ole keskeinen tila koaksiaali. Se on enemmän tai vähemmän ohjaa aallon yli eristävänä. Jos otat katso Port tilassa voit ymmärtää, että (nro TEM tapahtuu tällaista aaltojohdon). terveisin shameemkabir

Yritin tehdä erilaisia simulaatioita koaksiaali syötteen. Olen määritetty PEF E ulkopinnalle anturi, tapilla, ilman pin, vain kasvot pin, tulokset areena hyvin erilaisia. Nyt saan sen vastauksen, minun täytyy assigne PEF E ulkopinnalle koaksiaali osittain johtuen ulomman metalliverkon. Entä aalto portti? vain veti portin lopussa koaksiaali materiaalia. Olen difine portti linja alkaa keskustasta ja loppuun puolelle koaksiaali. Onko ongelma minun suunnittelu? Jos haluat, voin lähettää minun simulointi tiedostoja.

Kuten shameemkabir sanoi, jos sinulla on eteneminen kautta pin-kanssa-teflon, joka sijaitsee sisällä PEF, sinun täytyy peittää sitä PEC. Jos PIN-wth-teflon ulkopuolella säteilyn rajan, sitten PEC kansi tulee hiljaista. Joten jos olet asentamassa rajana ulkopinnalle koaksiaali, sitten pituus koaksiaali että välissä rajan ja antenni ei pidetä suojattu. Siksi en yleensä yritä asettaa minun satamiin niin lähelle kohtaan, jossa signaali saa pistetään varsinaiseen antenni kuin mahdollista. Jos lähetät tiedoston, otan mielelläni katsomaan sitä.

Thank u guys ensin lähetän kuvan. Joten jos minun säteilyn raja on myös alustan, mutta ei aio alla alustan, niin en tarvitse mitään Ulkojohdin minun coaxcable, eikö? Toinen lyhyt kysymys on, mitä tarkoittaa PEF? Mutta pääkysymyksistä: Jos haluan laajentaa houkutella-pin jopa laastari (kuten se on piirretty kuva), virheilmoitus "koaksiaali-pin ja ilma leikkaavat" ilmestyy, Air tarkoittaa minun Säteily Boundary. Tähän asti minun minun coax-pin päätyy korkeudelle, alusta alkaa ja olen koetin koko alustan, joka seuraa koaksiaali-pin ja päätyy huipulla laastari. Onko mahdollista, sen sijaan viimeisen virkkeen, laajentaa Coax-pin jopa patch sitten määritellä koetin olla kuin sylinteri vaan ympyrän korkeus patch? Mitä tarkoittaa anturi? Onko minun todella tarvitsevat sitä? Eikö olisi tarpeeksi yhteyttä laastaria koaksiaali-pin ei käyttänyt mitään anturi? Koska u nähdä, minun on todettava, että I'am todellinen aloittelija HFSS ;-).

Selittää tarkemmin: Minun simulointi asti coax-pin on niin kauan kuin T + korkeus maasuojalevy ja anturi on niin kauan kuin h = korkeus alustan, mutta haluan laajentaa coax-pin asti patch ...

vaikka olet aloittelija ja HFSS, sinulla on erittäin hyvä tunne mitä olet tekemässä. Se on todella suuri. [Quote = armant] Eikö olisi tarpeeksi yhteyttä laastaria koaksiaali-pin ei käyttänyt mitään anturi? [/Quote] Kyllä, olet oikeassa. Mielestäni helpoin tapa simuloida tämäntyyppiseen antennilla on laajentaa Keski kapellimestari koaksiaaliset kunnes laastari (ei tarvitse mitään anturi). Piirrä ilmanottoboksiin (säteilyn raja) mukaan lukien koaksiaali kapellimestari (siis alkaa toinen pää koaksiaali). Käytä aaltoputkityyppiset portti piirtämällä ympyrän koaksiaali.

[Quote = armant] Selittää tarkemmin: Minun simulointi asti coax-pin on niin kauan kuin T + korkeus maasuojalevy ja anturi on niin kauan kuin h = korkeus alustan, mutta haluan laajentaa houkutella -pin jopa laastari ...[/quote] Just käyttää Kielletty alustaan ulottuvuus ja sijainti anturi. se ll työtä

Minulla on kysymys armant ja teille kaikille. Kuinka voimme löytää T parametri (korkeus koaksiaali)? Se muuttuu resonanssitaajuuden, yritin paljon kertaa. Onko kaavoja tai laskelmia T?

on kysymys armant ja teille kaikille. Kuinka voimme löytää T parametri (korkeus koaksiaali)? Se muuttuu resonanssitaajuuden, yritin paljon kertaa. Onko kaavoja tai laskelmia T voit piirtää T = 2h tai T = 3h tämä on paras ehdottaa saada hyvä vastaus

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back