HFSS! Miten selittää joitakin aaltoilua S parametri kaarteissa

P

parris

Guest
Rakas sain hämmentynyt tästä ongelmasta pitkään käytettäessä HFSS. Tapaatte tätä ilmiötä työssäsi? Kuinka voimme välttää tämän ongelman ja anna käyrät olla sileä tehtäessä simulointi? Innolla neuvoja ja selitys

Ehkä tämä ei ole ongelma HFSS vuonna CST ne ovat olemassa myös. Onko fyysinen alkuperä?

Hei, totta, olen usein, saat tämän pb samoin. Näyttää siltä rakenne (mesh?) On resonnating. Olen yrittänyt tarkentaa mesh, mutta pb oli vielä siellä, joten minulla ei ole aavistustakaan siitä, miten ratkaista tämä. Minulle on kerrottu V11 HFSS versio ratkaisee tämän? Dom

Hyvä vaeltava sydän ja f6dro Kiitos vastauksista. Olen esittänyt tämän ongelman kanssa toivoa kuuma discussion.I on kokeillut ja tämä ilmiö vielä tapahtuu HFSS11. Cheers Parris

Voi olla monia syitä. WinRAR sinun HFSS projektin tiedostot ja post täällä.

Dear All Vihdoinkin Muutin juuri rakennetta ja poistaa väreitä ulos vaaditun kaistanleveyden. Kiitos huomiota! Terveisin Parris

Hello, everybody: Muistan onko impedanssi epäsuhdasta satamassa, sitten väreitä näy s tontit. Se voi olla yhteinen asia. Saavansa kommentteja muut!

Hi everyone saat aaltoilua S parametrit aina kun simulaatio loppuu ennen energia laskennallinen verkkotunnuksen hajoaa tarpeeksi? näin lisätään tarkkuutta noin-50dB tai-60dB varten enerygy lahota riittävän aikaan UR simulointi päättyy. Tämä poistaa ripples S parametrit Toivottavasti tämä vastaus ur kysymykseen cheerzz

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back