HFSS, Momentum simulointi erot

A

alffnot

Guest
Hei, olen uusi oppimisen HFSS joten olen suunnittelemalla suuntausominaisuuksiin COUPLER kanssa microstrips ja simuloida vuonna vauhtiin, ja verrataan simulointien vuonna HFSS nähdä, jos olen käyttäen HFSS oikeassa.

i suunnitteli suuntausominaisuuksiin COUPLER kytkeä milloin -10 db jäljitellyn vain käyttämällä ADS ja antaa minulle täsmälleen-10dB jäljitellyn käyttämällä voimaa, että se antaa minulle-11.5dB.käyttäen samaa tarkka substraatti, leveyden,
jne. ja HFSS antaa minulle kytköksen-8.5dB.tämä on tyypillistä, olen yrittänyt muuttuviin sataman koon HFSS, radition rajan ja ja vain noin joka parametri voin löytää ratkaisu asetukset.ja tulokset pysyä suunnilleen sama.

I'm kinda jumissa, i ei voi selvittää, mitä se voisi olla, ideoita olisi arvostettu.kiitos

Hei,

1) Oletko tarkistanut ratkaisu lähentymistä?
Alkaen projektipäällikkö oikeus napsauta Tulokset> Ratkaisu Data> Lähentyminen
2) Solve satamissa vain (valintaneliö liuoksena setup) ja varmista, että Z0 on oikea.Jos näin ei ole, lisätä sataman tarkkuus (oletus 2%, erittäin tarkka 0,2%)
from the setup.
Sitten, poista satamissa vain ja simuloida uudelleen.
3) Sinun aalto satama on kosketusnäyttö MS kentällä ja ulottua alueen yläpuolella (noin 5 kertaa korkeus on Diel layer).Lisäksi se olisi laaja (noin 6 kertaa leveys, MS).

Lisää gif kanssa tilannekuvan mallin, ehkä Otan lisää ideoita ...

Itai

kiitos ajatuksia, en ollut huomannut, että se ei lähennyttävä, i oli se vahvistetaan enintään 10 kulkee ja se ei edelleenkään lähentyä.Olen juuri muuttanut jopa 20, ja se kesti 12 kulkee lähentyä., joka on tehnyt tuloksista siirtää lähemmäksi vauhdin tuloksia, mutta vielä prett hyvä ero.jos sinulla on aikaa voit katsoa minun tiedosto ja katso, jos havaitset jotain minun pitäisi muuttaa, jos ei voi, että on kunnossa.

Tässä design i siirsi jälkiä lisäksi noin 39um on 50um ja verrattuna vauhtia jälleen vauhtia antaa noin-12.5dBcouling ja HFSS antaa noin-10.2dB.toivottavasti löydät jotain yksinkertaista, että teen väärin.Olen tehnyt paljon tuntia osaksi oppimista tätä ohjelmaa tällä viikolla ja se on saamassa turhauttavaa
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

mitä ratkaista vain satamissa tarkoittaa?
Minun tarvitsee vain S-parametrit.
kiitos.

Uskon, että eri tuloksia eri simulaatiot ovat niin normaalia, itse asiassa ne ovat vain simulaatioita, ne ovat vain viittaus malleista.sorry for my poor Englanti!Ystävällisin terveisin!

EdmundZheng wrote:

Uskon, että eri tuloksia eri simulaatiot ovat niin normaalia, itse asiassa ne ovat vain simulaatioita, ne ovat vain viittaus malleista.
sorry for my poor Englanti!
Ystävällisin terveisin!

hei
Mielestäni 2DB tai sitä ei ole vakavaa.voit mail minulle, voin auttaa tarkistaaksesi malli, vaikka olen newbie.
edmund1 (at) newmail.dlmu.edu.cn
tai edmund_zheng (at) hotmail.com

ystävällisin terveisin!

jos etsiä muutamia virkoja tässä olen ladannut linkki omassa mallia.jos sinulla on muutaman minuutin katsomaan ja minulle, jos näet mitään väärää.kiitos

^ _ ^ En voi ladata mitään, koska en ole tarpeeksi pisteitä!
ystävällisin terveisin!

voit ladata.
vähäisyyden vuoksi varastointi, sinun ladata kyseistä tiedostoa ilman pistettä.
Voit nähdä tämän nojalla lataus-ikkuna.

Mielestäni on kaikkien oikeus.En kuitenkaan ole varma, onko sinun pitäisi asettaa erilliskohtelun ja yhteiset tilassa sekä satamiin tai ei.te
didnt asettaa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back