HFSS PIFA microstrip rehujen kerääntyvät satamaan vs. aalto satama

K

kevinj

Guest
Katsoin läpi foorumi jossain pifa simulaatioita ja he kerääntyvät satamaan, joka on mielestäni oikea.Mutta olen myös tutustunut opetusohjelman ja se osoittaa, että voit käyttää aaltomallin satama on microstrip rehujen (s. 345).Please comment.

Mielestäni kertasuorituksina satamassa HFSS voidaan helposti soveltaa, koska se voidaan rakentaa sisällä airbox.Saat waveport, ehkä sinun pitää tehdä ruokinta rakenne PIFA yhdessä antenni, jotka lisäävät simulointi monimutkaisuus.

Olen kuitenkin kuullut, että HFSS voimme myös tehdä mitätön sisällä airbox siirtää waveport, ei kukaan yritä että ennen?Kiitos.

From the tutorial on microstrip se osoitti, että waveport oli samalla paikalla kuin kerääntyvät satamaan paitsi aalto satama käyttää suuri suorakulmio.The kerääntyvät satamaan on suorakulmiota ja kattaa vain dielectrics paksuus ja microstrip leveys.Vain ihmetellä, kuinka paljon eri asioita voi todellakin olla, mutta kai minun on simuloida selvittää.Kiitos.

Voit olla waveport määritelty sisällä airbox; sinun tarvitsee vain asettaa kiinteitä PEC geometria (sanoa kuutioina) ja toisessa päässä ovat waveport antaa HFSS mihin suuntaan ratkaista varten.Olen yrittänyt tätä ja sain hyviä tuloksia.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back