HFSS Problem with paljon dependet muuttujien

G

goxy

Guest
Minulla on ongelma 9.0 versio, en tiedä, ei ongelma on edelleen joissakin muissa versioissa.

On lähetetty Esimerkiksi minä olen tehnyt 18 dependet muuttujia toiminto ensimmäinen (L1).Kun yritän vaihtaa L1 ja valitse sitten OK soveltaa tätä, HFSS laskea hyvin pitkään ja jalostuksessa on lopetettava.Ongelma on havaittavissa 14 muuttujia ja enemmän.

Kuka on kiinnostunut ja haluan kokeilla joissakin muissa versiossa ongelma näyttää tältä (ei tarvitse mitään rakenteita vain määritellä muuttujia ja yrittää muuttaa kaikki on muuttumassa L1):

K = 1,1
L1 = 30
L2 = k * L1
L3 = k * L2
L4 = k * L3
L5 = k * L4
L6 = k * L5
L7 = k * L6
L8 = k * L7
L9 = k * L8
L10 = k * L9
L11 = k * L10
L12 = k * L11
L13 = k * L12
L14 = k * L13
L15 = k * L14
L16 = k * L15
L17 = k * L16
L18 = k * L17
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Olen yrittänyt kanssa HFSS9.0.Se on ongelma muuttaa arvoa muuttujia.Ehkä HFSS ohjelmatiedostot ovat vioittuneet.

seqc1712 kirjoitti:

Olen yrittänyt kanssa HFSS9.0.
Se on ongelma muuttaa arvoa muuttujia.
Ehkä HFSS ohjelmatiedostot ovat vioittuneet.

Hei
En ole samaa mieltä kaikesta valittaa ohjelmisto-, EM ei näytä muita aiheita. Ratkaisemaan monimutkaisia mahdollisimman ongelma, emme voi asettaa paljon muuttujia kustannusten toiminto, usean muuttujan optimointi on vaikeaa, ja se on erittäin vaikeaa EM.
Mielestäni meidän on oltava enemmän tietoa EM, se on enemmän hyötyä kuin ohjelmistojen optimointiin.

Terveisin!

Anteeksi, olen tehnyt virheen.Se toimii, kun muutan arvo muuttujat oman HFSS tiedostoon.

Voisiko joku muu yrittää vahvistaa sitä?!

@ caocao

Se ei ole monimutkainen ongelma optimointiin beasuse kaikki muuttujat dependet on toiminto vain kaksi (K ja L1).Se geometrics etenemistä jakelu ja hyvin usein antenni-log periodics antenni.

@ seqc1712

Näyttää siltä, ongelma on minun HFSS, se rakentaa 29 toukokuu 2003.Pian minä asentaa v9.1 ja yritä uudelleen.

seqc1712 kirjoitti:

Anteeksi, olen tehnyt virheen.
Se toimii, kun muutan arvo muuttujat oman HFSS tiedostoon.Voisiko joku muu yrittää vahvistaa sitä?!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back