HFSS tutorials lukien antenni

hyvä [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 54 sekunnin: [/color] [/size] Haluan lpla antenni opetusohjelma

[Quote = ptshao] [color = blue] [/color] [size = 6] [/size] [/quote] Hei Kuten olen NE, joten ei ole tarpeeksi kohta, kylmä u pls lähettää suoraan sähköpostiini @ [ email] turkeyham2002@yahoo.com [/email] Suurkiitokset

Teen hankkeen HFSS Toivottavasti tämä auttaa minua [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 35 sekunnin: [/color] [/size] Teen hankkeen Toivottavasti tämä HFSS tämä auttaa minua

Hei Haluan myös suunnitella suuntaava antenni UHF RFID-järjestelmän, jotta voin skannata ulkonäkö passiivisten tunnisteiden etäisyydellä enintään 5 metriä. Voiko joku antaa mitään ohjeita tai ehdotuksia .. Kiitos etukäteen

Hei .. Olen myös tässä opetusohjelmassa mutta DNT on pointz 2 Lataa tästä .. kerro minulle wat 2 tehdä?

Olen myös dont on 2 pistettä .... on linkki ladata tämän tiedoston?? kiitos

kiitos paljon tuhis todella auttanut ... Onko kellään enää esimerkkejä / määritelmät, kun käyttää eri herätteiden vuonna HFSS?

Ahh i dont on tarpeeksi pisteitä, voisitteko lähettää sen minulle osoitteeseen: saevartj (at) hotmail.com THX paljon!

Kasvu alustan paksuus lisätä kaistanleveyttä lisäisi väärien rehu säteilyn ja nousi pintaan aaltovoima

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back