HFSS V10 virhe avatessa tai kirjallisesti mesh tiedostot

N

nqur3an

Guest
Hei kaikki, olen aloittelija käytössä HFSS ympäristössä, olen HFSS V10, ja alkaa lukea käyttöoppaan ja muut tutorials, olen varma että malli on ok, mutta olen aina sama virhe, kun analysoin työni: [ error] Alkuperäinen mesh, prosessi mesh3d: Virhe avatessa tai kirjallisesti mesh tiedostoja. [Error] Simulointi loppuun teloituksella virhe palvelimella: Local Machine. ota kukaan voi auttaa tässä ???!!!! Mielestäni se liittyy asetukset ohjelmisto, yritin paljon ratkaista ilman käyttöä. Plz Tarvitsen jonkun auttamaan siinä, ja minä olen kiitollinen ..... : Idea:: idea:: idea:: idea:: idea:: idea:: idea:: cry:: cry:: cry:: cry:: cry:: cry:: cry:: cry:

Kuulostaa ehkä virhe 3D-mallissa. Kokeile rakennus vers yksinkertainen malli ja katso jos voit saada, että juosta. Sitten vähitellen Lisää tietoja ja kokeilla uudelleen. Lisää sitten tarkemmin jne. kunnes pääset mallin haluat. Voit ehkä nähdä, missä 3D-malli meni pieleen rakentamalla yksityiskohta (vaiheittain) ja monimutkaisuus (vähitellen). Tulokset muodostavat väliaikaisen mallit eivät edes tarvitse olla hyödyllinen. Tavoitteena on saada malliin rakennettu ilman virheitä ja joka toimii ja sitten mennä haluttu analyysi. Yritä kävellä ennen kuin suoritat.

Hyvä Azulykit, kiitos yhteistyöstä! Oikeastaan ​​yritin analysoida esimerkkejä mukana ohjelmisto ja esimerkit olivat kirjoittaneet täällä EDABOARD, mutta silti on sama virhe, olen varma että se on itse ohjelmaan, mutta donno miten minun pitäisi ratkaista se!

Ei, tämä on ongelma HFSS ajokortin! Ole hyvä ja vaihda voimassa olevaa ajokorttia ennen suorittamista simulointi

dingjingfeng, voidaan se on tuollainen??? mutta voitko auttaa minua tekemään sen>>> Mitä toimia minun pitäisi tehdä??? Kiitos jo etukäteen

Anteeksi, minulla ei ole varaa ostaa lisenssin sinulle.

En pyydä tekemään niin, olen muuten kyselee mitä minun pitäisi tehdä ja miten, aiemmin olen todennut, että olen aloittelija;)