hfss virhe: Matrix ratkaisija poikkeus: muisti

M

mcyberey

Guest
Minun pitää saada tämä muisti virhe HFSS, mutta ongelmana on, minulla on vielä vapaata muistia ja minun tietokone koskaan edes alkanut käyttää swap-tilaa.

HFSSDesign1 (DrivenModal)
[virhe] Adaptive ratkaisu setup-, prosessi-hf3d virhe: Matrix ratkaisija poikkeus: muisti ..(10:59 Kesäkuu 12, 2009)
[virhe] Simulation valmistunut toteuttamiseen virhe palvelimella: Local Machine.(10:59 Kesäkuu 12, 2009)

Kun tämä virhe Minulla oli 2,5 Gt vapaata ulos 8 Gt RAM-muistia ja swapin tilaa oli käyttämättä.

I am using HFSS 11.1 Debian on 64-bittinen ydin.Minulla on AMD 64bit CPU kanssa 8 Gt RAM-muistia ja vaihtaa tilaa asetettu 10 Gt.

Tämä on outoa virhe ja se estää minua simuloida mitään pidemmälle kuin yksinkertainen microstrip linja.

Jos joku on tuotantopanoksia tai nähdä tämän virheen, kerro siitä minulle.Onko rajoitus määrä ram hfss voi käyttää?Ehkä matriisin ratkaisija ne release for Linux on vain 32bit, se on ainoa looginen selitys Voin ajatella at th hetki.Lisätty jälkeen 43 minuuttia:Ratkaista ongelma, se oli itse käyttäen 32 bitin binaarit.Korjata, yksinkertaisesti kopioida binaarit alkaen ansoftbin64 hakemistoon juurihakemistossa jossa hfss on asennettu ja päälle 32-bittinen binaarit.

Uskon, että oli viimeinen osa saamaan HFSS toimimaan täydellisesti ja asentaa mille tahansa Linux-jakeluun!

Uskon, käynnistä tietokone ja käynnistä se uudelleen sitten tämä ongelma voidaan poistaa.
HFSS tarjota tällaisen virheilmoituksen u jatkuvasti käyttämällä saman ohjelman pitkään eri muutoksia.
joten yritä se voidaan auttaa sinua ....

Kun muutat jotakin, puhdistaa edellinen ratkaisuja ja sitten aloittaa uusia simulointi.Toivon, että se on hyödyllistä.

Irfan

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back