hilaohjaimen ja suojaa piiri IGBT.

A

aliraza786

Guest
olen käyttäen 80N60 IGBT ajaa minun induktiivinen vastus 6ohm .. Käytän 4N25 Optocoupler ajaa portille käytän 20 voltin syöttö portin ... järjestelmän jännite on 300volts DC .. annan pulssin portilla IGBT 100ms vain ... minun piiri toimii hyvin, mutta sen jälkeen lähes 1,5 päivää IGBT palanut nyt keräilijä ja päästöiltään on oikosulussa sisäisesti ... käytän suojapiiri ja vapaavaihdeautomatiikka diodi suojaamaan .. mutta taas IGBT epäonnistuu ... ystävällisesti ohjaa minua, miten voin parantaa hilaohjaimen ja suojauspiiri kiitos :)

Hei aliraza, Ajo IGBT on parempi käyttää IR2110 se voi toimia upto 500V korkealta. on oma kuorma moottoria jos niin sitten sinun pitäisi sisällyttää pehmeä käynnistys piirissä. Datalehdet liitteenä. terveisin Ani

Onko IGBT ylikuumenee ennen vaurioitunut? Oliko piiri käynnissä koko 1,5 päivää? Yleensä suojauksen, portti emitterivastuksen rinnan zener voitaisiin käyttää.

kiitos ehdotuksesta picgak päätin käyttää ehdottanut siru :) tahmid sir Odotan sinua ... Kiitos vastauksestasi ... Minä vain vaihtaa sen 100ms niin se ei lämmitä .. kun asianmukainen toiminta .. En käynnistä se monta kertaa 1,5 päivää ... ei koko ajan ... ja vielä yksi asia Päätin käyttää IR2110 siru monet sanoivat että on hyvin vaikea ajaa tällä hetkellä opiskelen hakemuksen toteaa. Voinko käyttää yhden korkean puolella ohjain piiri.? i juttu korkea puolella kuljettajan parempi induktiivista kuormaa .. Entäs tämä piiri löydän sen net .. mikä on käyttö tasolukituspiiri.? se, että parempi piiri ajaa sitä.? [COLOR = "Silver"] --- Päivitetty --- [/COLOR] ystävällisesti auttaa minua laskettaessa IR2110 boot straping kondensaattori ..

Hei aliraza, Tietoni teoriassa on rajoitettu olen enemmän kiinni käytännön, mielestäni jäsen Tahmid voi ohjata sinua paremmin teoriassa mitenkään olen liittämässä toiseen datasheet Toivottavasti se voi ratkaista esilatauskondensaattori ongelma. jos voit lähettää piiri käyttää IGBT kuljettaja vaiheessa käytit aiemmin voimme löytää ratkaisu. terveisin Ani

Sanoi hakemus on esitetty alhainen sivukytkintä rinnakkain kierteet, joten se ei käytä bootstrap ... IR2110 voidaan edelleen käyttää matalana sivukytkintä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back