Hiljaisuuden ääni O / P

B

bimbla

Guest
Audio-piirien valvonta circit aina tuottaa jonkinlaisia hum.Ei ole väliä mitä teet, saada hiljaisuutta

tuotanto on hyvin vaikeaa.
Mitä eri tapoja saada hiljainen O / p?Olen AutoRoute minun levyt, joiden valvonta ja osia samalla aluksella

Taitto-Plus.

Käytän vahvistimissa on BDG kokoonpano loppuvaiheessa.Sijaan kurottamaan se vahvistimen Circuit itse aion inverttisokeri

lopullinen ohjaussignaali ja rehujen täydentäviä signaaleja kaksi samanlaista ampeeria.
Toivon, että tämä poistaa yhteisen tilan hum.Toivon myös, että tämä poistaa tarpeen olla mutka on viipymättä

piiri sekä iso rele.

Kaikki kommentit ja mielipiteet tervetulleita.

bimbla.

Alhainen ääni on reititetään on suojattu kierretty pareittain tai koaksiaalinen tyyppi kaapeleita.Myös taso olisi suuri ennen kuin pitkän johdot sellaisia asioita kuin äänenvoimakkuus vaihtelee vastukset ovat pois PC-kortti.

Vaikka sinulla lentokieltoon Thi panos tehovahvistimen mahdollista, että saisit Thump kaiuttimista on kytkin, kuten tuotannon vaiheessa stabalised.
Ainoa vaihtoehto on melko alkamisen pääteasteiden olisi valita korkea quolity ICpower vahvistimia, jotka ovat mykistää PIN-koodin, voit hallita aikaa kytkin vaientaa oman tuotannon vaiheessa päälle.

Barrybear

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back