Hisense psu ja invertterikortin # rsag7.820.1459

L

lhanlhan45

Guest
Tarvitsen kaavamaisen tämän hallituksen, murrettu ja Burm smd osia,, auttakaa

pls. post malli # ja kuva pcb. WBR
Got sama, tarvitsevat apua sitä! Mallinumerot: rsag7.820.1459/ROH verf Hisense HLP-30A11 Input: AC100-240V Max3.5A 50/60Hz Output: 5VS/0.5A 5VM/1.5A 12V/1A HV Lähtö: 1280VAC/9.5mA Pin: 150W (MAX) , Pout: 120W (MAX) minun asioista on taustavalot saavat virheellisen jännitteen ja syttyä vain puolitiehen. Jos jauhanut yhden HV linjat, että CCFL syttyy normaalisti, mutta jos olen kentällä sekä pois saman muuntajan käämin, taustavalot syttyy hetkeksi niin kaikki sammuu. Jos minä lyhyt sarja HV viivoja samalla kelan koko taustavalo toimii oikein til TV sammuttaa itsensä parin sekunnin. Taidan joko maadoitus ongelma tai "T803" muuntaja on osittain palanut. Etkö ole varma miten olin korjata muuntajan jos näin, mutta olen mielelläni kokeilla [Liitä = CONFIG] 75408 [/ATTACH]

Hei ystävä! Voitko ottaa kuvan toisella puolella hallituksen. Sain ongelmia tämän hallituksen coz joitakin pintaliitos osat paloi. Tämä on osia, jotka minun täytyy tunnistaa. R830, R831, R836 ja N801. Kiitos jo etukäteen! !

Hei kaikki Olen Hisense LCD PSU invertterikortti rsag7.820.1459/roh ver.f heidän on SMD IC, S ja vastukset Bernt PLEESE Voiko joku auttaa Kiitos ja terveisin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back