Huijaaminen Chineese yritys

G

grittinjames

Guest
Hei kaikki, Beaware tämä huijaaminen yritys [url = http://www.wholesale-sale.us/information_1.html] Tietoa Tukku-Sale.us: Online Wholesale alennusmyynti [/url] ovat petokset ja dont get traped. Yksi ystäväni lähettää 800 $ ajatellut Western Union kannettavalle tietokoneelle. Kun keräävät rahaa he eivät edes vastaa mitään viestejä. Haluan auttaa häntä, jos tiedät jollain tavalla kerro minulle kiitos

Neuvoja joku tekee Internet-ostokset: Älä lähetä rahaa kautta Western Union. Käytä PayPal tai luottokortti, voit ainakin olla joku näistä yrityksistä tutkia ja saat rahasi takaisin. Lähettäminen käteisellä on yleensä huono idea. Kokeile yhteyttä paikalliseen lainvalvontaa ihmisiä - heillä voi olla tietoverkkorikollisuutta divisioonan (tai vastaava), joka tutkii verkossa petoksia.

Vielä kun rahaa siirretään westernunion, vastaanottavana, maksu 800 $ on luonnollisesti tehty tarkastus avulla ID todiste henkilölle, jolle summa lähetetään nimissä. Joten sama voidaan tutkia Western Unionin kautta ja henkilö voidaan jäljittää. Mutta yksi ehkä on täytettävä henkilö saada rahaa tai kannettavan Cheers

Hei, olen kiinalainen liikemies, ja olen iloinen voidessani olla yksi edaboard jäsentä, mutta olen pahoillani nähdä tämän petoksen yritys heti ensimmäisenä päivänä. Olen tarkistanut Web annoit, se näyttää että henkilökunta on hyvin nuori, ja kotipaikka on Henan, oikeastaan, se on maakunta, jossa on monia huijareita. mutta jotkut ovat todellisia liikemiehiä. Jos tarvitset apua, voit ottaa minuun yhteyttä, muuten, olen mukana sillan tasasuuntaaja liiketoimintaa, minun email on hbhe@share-leshan.com.cn Olen pahoillani menetyksestä! !

Hei kaikki, Beaware tämä huijaaminen yritys [url = http://www.wholesale-sale.us/information_1.html] Tietoa Tukku-Sale.us: Online tukkualennuksella Sale [/url] ovat petokset ja dont get traped. Yksi ystäväni lähettää 800 $ ajatellut Western Union kannettavalle tietokoneelle. Kun keräävät rahaa he eivät edes vastaa mitään viestejä. Haluan auttaa häntä, jos tiedät jollain tavalla kerro minulle kiitos
Varo

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back