Huonelämpötilan säädin

M

mrbautista

Guest
Hyvä päivä, tämä on vapaa kenellekään ... henkilökohtaiseen käyttöön ... Olen tehnyt projektin voi säätää huoneen lämpötilaa meidän radiojärjestelmä Controlled huoneessa, voit asettaa laukaista hälytyksen, jos todellinen lämpötila on suurempi kuin esiasetettu lämpötila. Tämä käyttää DS1620, PIC16F84A ja CD4094 laajentaa I / O PIC. Tämä on testattu ja työ löytää. Liitteenä. Rar on PIC Basic-koodissa, Hex, jpg kaavamaisen ja Proteus simulointi.

Hei Sinun täytyy avata se Proteus tehnyt labcenter.co.uk. DL heidän demo on mahtava ohjelma. Cl

[Quote = hassan1980] Haluatko muuntaa kaavamaisen PDF-tai JPG-muodossa. [/Quote] Ei JPG (TEMP DISPLY.JPG) muotoa kaavamaisen vuonna RAR tiedosto.

Hi Guys, Voiko kellään koodi (PIC Basic Proton koodi) toteuttaa käyttäen PID? PID (Suhteellinen Integral johdannaissopimus) on hyvä ohjausjärjestelmä tekniikoita, mutta olen nukke siitä, olen jo lukenut algoritmi, mutta sen on vaikea olla ensikertalainen, tein Hae tätä paikkaa, mutta silti en voi toteuttaa. Hankkeessa hyödynnetään lämpötila-anturi DS1602, (mahdollisesti PIC prosessori voidaan käyttää). Apua??? Lisää tehoa,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back