HyperTerminal - Liian paljon vaihtoehtoja

A

atferrari

Guest
Eilen olin HyperTerminal kommunikoida sekä tapoja, joilla 16F877.

On rehellinen, se oli silkkaa onnea, sillä minulla ei ollut selvää käsitystä siitä, miten asettaa se minun Win ME kone.

Olin hämmentynyt eikä vain niin monta tyyppiä terminaalien se voi yltää, mutta myös niin paljon pöytäkirjat Kermit, jne. jne.

Olen googled mutta tietoa on valtava.

Kaikki yksinkertaisia neuvoja minimaalinen, jos haluat lähettää ja vastaanottaa ASCII ja lopulta binary?.

Lisää, tyhmä kysymys: on kolme COM-portit minun PC (1, 2 ja 4), viimeksi puhelimen modeemina, tiedän etukäteen, jos 1 tai 2 tulee tuotannon kautta 9 nastat liitin?Onko mitään muuta kuin testauksen tietää, että?

Ohje really appreciated.

Kokeile, jos ohjelmisto toimii Win ME ..
http://www.rfinnovations.com.au/Uploads/Images/RFI-Interm% 20Rev1.1 (1). zip
Jos suora linkki ei toimi, yritä kopioida ja liittää koko rivin osoite kuvake ..
Toinen vihje on - yrittää välttää käyttämällä COM1, koska tämä on Windowsinoletusasetukset.Persikka sarjaportin laitteiden, kuten hiiren, ja se on aina etsii tuolla - COM2 näyttää olevan parempi vaihtoehto ..
Terveisin,
IanP

Hola Ian,

Thanks for vastata.Olen kokeillut linkkiä, mutta ei onnea.Olen aina näkyvät Google-sivulla.

Voisitteko auttaa uudestaan?ĄGracias!

Tässä on linkki vielä kerran:
On tarkasteltava juuri tähän tapaan (ilman lainausmerkkejä)
"http://www.rfinnovations.com.au/Uploads/Images/RFI-Interm% 20Rev1.1 (1). zip"
Yritä uudelleen kirjoittaa tai kopioida ja menneisyyden Osoite-ruutuun ..
Olen tarkistanut linkkiä ..se toimii ..
Terveisin,
IanP

Korvaa:
(** = TT)

tarkistaa, että:
Käynnistä Hyper - valitse portti (1 / 3, 2 / 4) - valitse bittiä sekunnissa, databittiä, pariteetti stop bit, virtauksen ohjaus = none - Ominaisuudet - asetukset - Valitse Tunnista klo Emulation - ja sitten hypätä PIN 2 ja 3 portti - näet mitä tahansa merkkiä, kun annat näppäimistöstä.

com 1 ja 3 on sama osoite.
käyttää samaa liitäntää sinun Board (riippuvat Setup portti).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back