i alkaa suunnitella NIC sirulla (10/100M)

C

CRISP

Guest
mutta olen hyvin sekoittaa välillä PCI-ja MAC-signaalia.

joilla on kokemusta?

Voit ladata joitakin tekninen alkaen Internetissä.Realtek, Broadcom, Myson-luvulla, Icplus, AMD jne. ovat hyvin yksityiskohtaisia docs.

honeyxyb wrote:

Voit ladata joitakin tekninen alkaen Internetissä.
Realtek, Broadcom, Myson-luvulla, Icplus, AMD jne. ovat hyvin yksityiskohtaisia docs.

Anteeksi,
en ymmärrä mitä tarkoitat.
Vuosina PCI-ja MAC, ei standardikäyttöliittymä määritellä.PCI on käyttöliittymä ja MAC on moduuli määritellään IEEE 802.3 välillä PCI-ja MAC-, normaali tulisi olla yksi muistin alkaen PCI kohtaan Muistin, I nimellä se RemoteTxDMA (vuodesta CPU), muistista MAC, i nimellä se LocalTxDMA ( piiritekniikan), muistista on PCI, I nimellä se RemoteRxDMA, Mac muistiin, I nimellä se LocalRxDMA, se
on sanottava, bwetween PCI ja MAC, ei ole suoraa liitäntää, there's puskurin siellä.

CRISP wrote:honeyxyb wrote:

Voit ladata joitakin tekninen alkaen Internetissä.
Realtek, Broadcom, Myson-luvulla, Icplus, AMD jne. ovat hyvin yksityiskohtaisia docs.

Jos muistan oikein MII käyttöliittymä on välillä MAC-ja PHY ..hyvin sekä MI ja MII ovat ..

Jos tarkoitatte välinen välillä MAC-ja PCI-väylä ..No Haluaisin ajatella, että teidän olisi pitänyt kirjoittaa liitäntä on PCI-yhteensopivia.Yksi i wrote oli ISA, joten minun ei tarvitse käsitellä PCI ..

jelydonut

Hyviä uutisia.Mielestäni voit määrittää protokollan itse.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back