I m uutta PIC, niin sai muutaman Q kysyä.

W

wccheok

Guest
Hei kaikki,
Haluan tehdä hanketta ja käyttämällä LC.
Mutta minulla ei ole kovin perehtyneitä LC.Toivon teille kaikille, voi auttaa minua.Thx.
Projektin konsepti kuten alla:

1st, annan komento tietokone.
Sitten järjestelmä (projektiini sesti) tunnistaa on tht minun äänen ja komento Computer?Jos ei oma ääni, järjestelmä jättää huomioimatta komento (estää pois ihmisten aktiivista se) Jos olen terve, thn "järjestelmän" gv takaisin vastata Kyllä herra.
Sitten edelleen gv
2. komennolla kuten>> päälle olohuone valossa.Sitten järjestelmä ensinnäkin tarkistaa olohuoneessa valo tht jo luvun alussa?Jos se oli jo päällä, järjestelmä gv vastata Olohuone valo on jo päällä.Jos tehnyt T vielä, järjestelmä sitä.

Niin millaista LC on suistable käyttää?

jos olet aloittelija kanssa mikro on liian vaikea tehdä, jos todella tehdä sen sinun täytyy nähdä DSPIC ja erittäin vaikea ohjelmistoja sinulla on panna täytäntöön, joten sugestion näet tämän yrityksen
http://www.sensoryinc.com/
se on hyvä paikka, kun käynnistät

wccheok,

Olen samaa mieltä aikaisemman commentor.Tämä hanke voi olla melko vaikeaa sinulle kuin aloittelija.Joudut mahdollisesti erittely projektin osaksi 3 tai useammassa vaiheessa toimimaan.

1.Tarvitset elektroniikkalaite tunnustamaan äänesi.On olemassa useita äänentunnistusohjelmistojen pelimerkkejä tarjolla markkinoilla.OKI puolijohteita (Japani) on joitakin kaikkein tavallisesti käytetään ääni-ja puhe / sävy tunnustamista.Toinen on ELAN (USA), mutta se on katettu ja high-end-sovelluksia, mikä kallein sinulle opiskelija tai hobbist / hauska projekti.

OKI esimerkiksi on täydellinen paketti.Se on äänentunnistusohjelmistojen arviointi-lauta, PCI Interface-kortti, joka äänentunnistusohjelmistojen ohjelmoija ohjelmistojen (ja muokkaustyökalut).

1a.sinun täytyy äänittää sinun äänesi kanssa piirturi muotoon (yleensä. WAV),
joka tukee sitä äänentunnistusohjelmistojen ohjelmoija ohjelmisto.Tallennin voi olla nauhuri tai mic kytketty tietokoneeseen.

1b.sinun pitää noutaa tallennettu ääni-ja muokata sitä.
Jotta nauhuri, tarvitset line-yhteydessä teidän nauhuri on PCI Interface-kortin, sitten tallentaa sen tietokoneesi on tunnettu aseman ja kansion olet luonut.
Jos mikrofoni on liitetty tietokoneeseen, sinun tarvitsee vain tallentaa kirjataan äänellä PC on tunnettu aseman ja kansion loit.
Edit / Esikatsele nauhalta kunnes olet täysin tyytyväinen.

1c.sinun tulee muuntaa muotoon osaksi OKI ääni muodossa, yleensä HEX muodossa ohjelmoitavan muistin rakennettu äänentunnistusohjelmistojen sirua.

1d.sinun tulee kytkeä OKI arviointi aluksella tietokoneen kautta sama PCI Interface kortin.Aseta DIP-kytkimet on OKI arviointi aluksella valmistautua ohjelmointi ja valitse laitteen ja kirjataan äänitiedoston on ohjelmoitu osaksi äänentunnistusohjelmistojen riidanhaluinen arvioinnin aluksella.Kun ohjelma-, ohjelmisto ei tarkastanut muistin sirulle ja viimeistelty muistin osoite, jos tämä ääni on löytynyt.

1e.Voit testata, ohjelmoituun äänellä pelaamalla sen takaisin.Toisto, kirjoita muistiin osoite HEX kuinka monta pad rakennettu arvioinnin aluksella.2.Sinun on kokemusta ja tietämystä rakennettiin UC järjestelmään.Sinun on tiedettävä, miten
2a.välisenä äänentunnistusohjelmistojen sirun että UC
2b.teho sääntelyn piirin varten UC
2b.interface muut oheislaitteet, joita et halua teidän UC valvoa

Siksi sinun täytyy tietää UC laitteiston ja keräyskeskuksen / C-taitoja toteuttaa hanke.

Minulle selittämään, miten tämä voidaan tehdä todennäköisesti kestää päiviä ja satoja sivuja kertoo, kuinka kaikki voi tapahtua.PhD MSc DIC BEng (HON) Imperial College
Analog Devices Inc (Irlanti)

Hi aldevan,
info annatte minulle on hyötyä myös.Olen myös seaching varten Voice tunnustamisesta.Haluaisin tietää, mitä on DSPIC?
Itse olen oppia Visual C .On se, että apua on PIC?
On, että info annatte minulle puhua "VR Leima" on vain tunnista meidän äänemme / command vain?Niin, että tarkoitan sitä kallistuksen tehdä "toimi" (kuten kytkeä päälle / pois päältä valo) riitti?Niin on, että i tarpeen ohjelman muiden LC sekoittaa sen kanssa (VR Leima)?Lisätty jälkeen 52 minuuttia:Hi SkyHigh,
On, että et tarkoita sitä, että ensinnäkin olen saada ohjelmistot "VoicePro3" ja kirjaa alas minun äänen ja tallenna WAVE muodossa ja muokata sitä?Sen jälkeen olen muuntaa WAVE muodossa OKI ääni muodossa?Haluaisin tietää, miten voin muuttaa sen OKI ääni muodossa?Onko se jo sisällä "VoicePro3" ohjelmistot?
Ja sitten käyttää OKI arviointi aluksella (on se, että AR207?) Ja LC tallentaa (program) ääni-tiedoston?
Puheentunnistus siru mainitsitte on, että MSM6375f, MSM6295, MSM5205, MSM6258, MSM6585, MSM6378A/6379, MSM6388, MSM6588, MSM6688, MSM6650f, MSM9800f, MSM9836, MSM9841/9842, MSM9831, ML2213/2215, MSM9810/9811, ML2240?
Olen oppia Visual C .Se voi käyttää OKI arviointi aluksella?
Thx

C ei auta.Riippuen ohjelmiston kehittämiseen käytetään.Jos käytät MPLAB alkaen Microchip, olet todennäköisesti devlep ohjelman C-, ja kutsutaajuuden sovellusrajapintojen saatavilla kirjastoissa ladattavissa ilmaiseksi Microchip verkkosivuilla.
Voit myös kehittää ohjelmaa edustajakokouksen,
joka perustuu opetusta varten asetetaan UC käytät ja oletan, että käytät jotain PIC16-18.

DSPIC on sarja UCS alkaen Microchip joka on DSP porausnäytteet rakennettu näiden sirujen suunnattu DSP-sovelluksissa.

OKI on niin paljon äänentunnistusohjelmistojen pelimerkkejä, sinun täytyy löytää yksi eritelmissä vastaa suunnittelun vaatimusta.
OKI on niin paljon tukea ohjelmia, sinun täytyy löytää se, joka tukee äänentunnistusohjelmistojen sirua.

Useimmat äänentunnistusohjelmistojen pelimerkit ovat tiedot, joihin kuuluvat myös viittaus suunnittelee ja soveltamisen esimerkkejä, jotka ohjaavat suunnittelijat, miten välisenä äänentunnistusohjelmistojen pelimerkkejä UCS.

Jos tarvitset apua, ota yhteyttä OKI teknistä tukea sähköpostitse.He saattavat jopa päivittää sinulle uusimmat korjaustiedostosta suunnittelija käsikäyttöinen viittaus suunnitteluun, soveltamiseen esimerkkejä jne.

Hi SkyHigh,
Voitko mennä tässä web:
http://www.okisemi.com/jp/english/ar207.htm
Olen asia kysyä.
Mitä tarkoitatte "Tuetut LSI Device" ja "Tuetut OTP Puhe Device"?
LC, että olet antanut PIC16 18 voi käyttää tässä arvioinnissa aluksella?(ar207-tä)
Aion mennä oppia PIC klo 20/8/05.Hope i enemmän ymmärtää noin PIC.^ ^

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back