IC Design Neuvoja tarvitaan nykyisessä merkityksessä ampeeri

E

electronrancher

Guest
Kaikki nykyiset mielessä ampeeri Olen nähnyt vertailla alkuun rautateitse tunnetta jännite, jonka on luonut pienen sarjan vastus.Haluaisin kysyä, jos joku on tai on nähnyt uuden piirin virtalähde kirjan tai jotain, että kannattaa yrittää.Voitko skannata minulle sivulta tai skannata nopeasti käsin kaavamaisen?

Voisin luultavasti mukauttaa piiri on valmistettu 2n3904 tai jotain, joten jos te hauskaa mielessä amp vuonna descretes,
kerro minulle katsomaan niitä myös!

Muu kuin, että en ole HAKU lomakkeissa IC:
n (ha - jos olet suunnittelija tai on sisäinen Kaavio!) Tai Internet-osoitteita lukuun ottamatta ehkä IEEE paperit tai jotain ..

Moderators: Harmi siellä ei ole IC Design Forum!vihje vihje ..

Ole hyvä olla tarkka!
Mikä on eri nykyinen?
Kuinka paljon se on tarkat?
DC-tai AC?
hakemuksen?

Voi olla voin auttaa u!

Paras!

virtapiiri on DC, sikäli kuin tämä amp osalta.i todennäköisesti rakentaa se on 20v, mutta että ei ole väliä niin pitkälle kuin piiri on huolissaan - i voisi rakentaa sen 80v ja vain muuttaa MOSFET malleja ...

Asettaminen eri nykyisen muuttaa riippuen käyttäjän valinta, mutta olen jo suunniteltu, että osa.

Pohjimmiltaan olen anturoivassa nykyinen raja koko NMOS.Voin käyttää järkeä transitors jos haluan saada nykyisen tuotannon sijasta jännite tuotos, mutta ulkoasu on hieman hankalampi ..

Pienin IC on noin 100 mA ILIM, suurin osa on enintään 3-5A ..Tämä ei ole iso juttu, meillä on vain anturoivassa muutaman mV kummassakin tapauksessa.Tarkkuus olisi noin 0,1%:
n alueella.(kuten 1mA on 1A Ilimit, 100uA on 100 mA Ilimit).

Miten luulet?

Mielestäni u haluavat mitata nykyisen ja sen kytkentäajan MOSFET, kun se on rajoittaa se kiertämällä sitä pois päältä.
jos näin on 3 ratkaisu:
1.käyttää ulkopuolista presiion vastus on mielessä nykyinen.
Se edellyttää lisää nastainen myös 1-2 watti presision vastus.myös joitakin glitches otetaan käyttöön nykyistä vuoksi PCB: tä ja vastus loistaudit LC.
2.sense MOSFETs kanssa Kelvin viittaa peili pieni murto-osa nykyisestä havaitsemaan.normaly tätä menetelmää käytetään hyvin korkea kytkimet kuten 40A ja ylemmän mutta ehkä hyödyllinen Integroitu suunnittelu erityisesti käyttää erittäin hyvä laite hakutermiä vastaava IC.
3.sensing VdS MOS: tämä menetelmä edellyttää ulkoisen ultrafst diodi estää IC vajaatoiminta.Lisäksi se ei ole presision menetelmä mutta riittävä ILIM hakemuksen.International Rectifier on käytetty tätä menetelmää useissa MOSGATE Drivers.muuttaa nykyistä / Jännitealueen ulkoinen viittaus on tarpeen!
Hope I inswered kysymykseenne.

Paras!

hmm, kaikki tekniikat ovat mahdollisuuksia, mutta olin pyytää piiri täytäntöönpanoa.kuten esimerkiksi käyttämällä 100mOhm mielessä vastus antaa 100mV mielessä jännitteen 1 amp.Tämä on ok, paitsi että alkuun vastus on 5v Vcc rautatie-ja alaosassa vastus on 4.9v.Kuinka mitata 100mV pois alkuun rautateitse, kun Vdsat on PMOS on 80mV?Vcc toimivaltuuksia amp ja toimii noninverting input - nyt kauhistuttavan trioded!

Se on tavallaan hankala tilanne, oikeastaan ..Siksi olen esittää tarkistettavaksi te!

Minulla oli tehnyt nykyisen mielessä kiertoon ilman anturoivassa vastus on IC.
Tämä menetelmä on lisätä anturoivassa MOS on sama jännite on
D, G, S, B kanssa swithching mos mutta koko on 1 / N jälkimmäisessä yksi.
Jos vastaavia layout on tehty, nyt järkeä antaa virhe vain
vastintuki kysymys.

Jokin aika sitten olen käyttänyt tunnetta vastus ja kytkin kondensaattori vahvistin peruuttaa offset, että vahvistin ja saada signaali sen vastus.The switchs tarve työskennellä liian korkeita.Käytän kello parantaa, jotta se toimii.

Bastos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back