IC Laaja VCO

M

maziar

Guest
Olen hyvin on laaja valikoima vco 1MHz on 50MHz siniaalto vco
jos av.siru tehdä se?

On olemassa monia ratkaisuja tähän ongelmaan, olen varma.Kuinka suuri vääristymä voidaan hyväksyä hakemuksesi?Onko vaatimuksia, joiden lineaarinen tuning alue (eli esimerkiksi ohjauksen jännite 0.1V vastaa 1MHz ja 5.0V vastaa 50MHz)?

Uskon, että monet PLL-sirujen pystyvät tuottamaan tämän suuren taajuuden span (jos vain käyttää oskillaattori osa niistä).Usein hakemus toteaa näiden sirujen sisällytetty hyvin valmistajat lomakkeissa.

/ Pim

i-kirjain kaivata sine max ,7% ja 1MHz on 50MHz sini distrotion

mitä vco voi tehdä sitä?

hxxp: / / www.euroquartz.co.uk / vcxo-sine.htm

hxxp: / / www.mtron.com / osclindx.htm

hxxp = http

Hei,

Se on monimutkainen tehtävä rakentaa sellainen "VCO" tarvitset.Vaikka se voidaan rakentaa järjestelmä, esimerkiksi voi suunnitella PLL-tyyppinen VCO varten muutama sata MHz jossa 50MHz span voidaan helposti ja tuotosta tämän VCO voidaan downconverted kanssa kristalli / kaksoisvalvottua mikseri voit tarvita Bändi kattavuus (1-50MHz).

Ei olisi nykyaikaisempi ratkaisu: se käyttää DDS pelimerkkejä.Katso esimerkiksi Analog Devices DDS perheen h ** p: / / www.analog.com/library/analogDialogue/archives/30-3/single_chip.html (* -> t) ja joitakin uudempia jäseniä linjalla.
Tämä olisi hyvä ratkaisu sinulle.Käyttöturvallisuustiedotteet / hakemus toteaa myös ladattavissa analog.com sivustosta.

Terveisin, unkarc

Olen samaa mieltä Unkarc.Olemme juuri päättynyt klassikko PLL syntikkapoppia varten HF Tx / Rx (3-30 MHz, 1. IF OL 48-75 MHz, 1KHz vaihe) ja meidän 3 IC (1 PLL, 1 VCO ja 1 OPA) paljon tilaa Myös monet virtalähteet, kallis varicaps, kelat ... jne.Analog Devices AD9851 DDS voisi tehdä paremmin, parempi SDFR, mHz askel yksi PWR supp jne. ..
Mutta jos tarvitset vain VCO Haluan yrittää Motorola MC1648 ("hyvä vanha kappale") tai se smd "uusi" versio MC12148.Maxim's laajakaistainen VCOs on toinen vaihtoehto, mutta pitää mielessään sinulla on edessään kaksi "sanaa": kelat (Coilcraft on hyvä valinta) ja varicaps (toinen maailma)
Onnea
PS: Unohdin Minicircuits "VCOs (ei ulkoisia pakoll. Tarvitaan)

[Viesti on muokannut: Chinasky on 2002-02-15 12:04]

kiitos kaikille
Olen viime näen analoginen laite DDS.

mutta qustion:
miten voi luoda muita aalto (esimerkiksi kolmion analoginen laite DDS)

Hi Maziar,

monet DDS on sisäinen (kiinteä) "sine" hakutaulukkoon mutta muut voidaan ohjelmoida ulkoisesti tehdä niin mielivaltaista aaltomuodon generaattori.Perustamalla pöydät kanoninen aaltomuotoja on lähes helppoa.
Tutustu Harris ja Qualcomm sähköpiiskat liikaa.
Toivottavasti tämä on hyödyllistä.

Syzzler.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back