IC5: Taito ja peritty Connection

H

hqqh

Guest
Hei,
Minulla on hierarkkinen kaavamaisen vuonna ic5033 ja yrittää saada yhteys (käyttäen taito) verkkojen, jotka on yhdistetty perintökaaressa yhteyksiä.
on mahdollista saada kaikki päätepisteissä instances syvässä hierarkiatasoja, jotka on yhdistetty nettopaino on huipputason?
kiitos etukäteen
hqqh

is the dbId of the instance, then

Oletetaan inst
on dbId on esimerkiksi silloin
inst ~> instTerms
on lista esimerkiksi terminaaleja.
Käyttämällä
inst ~> instTerms ~> net ~> nimi
voi saada netname luettelo kytketty tapauksista.

Hi Hughes,

kiitos vastauksesta.mutta minulla on ongelma, että haluan tietää kaikki terminaali,
joka on liitetty nettotuoja.Tiedän, että voin saada nämä tiedot komennolla:
netid ~> net ~> instTerms ~> inst ~> nimi, jossa netid on tietokanta tunnus nettotuoja.mutta suurin ongelma on, jos sinulla on peritty yhteyksiä eli "~> 'operaattori ei toimi.
niin Etsin taito-toiminnon, joka kertoo minulle, jos netto on tällainen peritty yhteyksiä ja joihin net tai terminaaliin nettovaikutus on kytketty.

tervehdys,
hqqh

Hi hqqh,

Toivon, että tällä kertaa en ole väärinkäsitys sinua.

Koska nettotuoja nimi "netName" vuonna cellview cv (dbId), seuraavat ammattitaidon ohjelma tulostaa kaikki yhteyden instances "netSet omaisuutta.
Code:(Foreach inst cv ~> instances

(Ellei inst ~> nlAction & & inst ~> inst ~> nlAction == "Hylkää"

(Foreach prop inst ~> prop

(Kun ehdotus ~> Arvotyyppi == "netSet" & & prop ~> arvo == netName

(Printf "% s on liitetty% s /% s \ n" netName inst ~> nimi ehdotus ~> nimi)

); Lopussa, kun

); Lopussa foreach

); Loppuun, ellei

); Lopussa foreach

hi Hughes,

olet nero!tämä on juuri sitä, mitä minä haluan.
mutta mainitsitte default peritty yhteyksiä, jotka eivät tule tässä käsikirjoitusta.Luulin, että kaikki peritty yhteydet määritellään verkon ilmauksia?
Olen mielestäni lukea "peritty yhteydessä virtauksen opas" on kadenssi asiakirjat, ymmärtää therory takana tällaisia yhteyksiä.
kiitos jälleen.

tervehdykset, hqqh

Hi hqqh,

Olet litistetty minua.Olen hyvin iloinen voidessani keskustella Skill ohjelmointi sinua.

Selitän, mitä tarkoitan oletusarvoisesti peritty yhteyksiä.
Oletetaan, olen rakentanut INV soluun.Kun kaavamaisen katsoo, että lähde on PMOS on kytketty verkkoa, jossa on Internet-ilmaisua - että "Sivuston nimi" on "vdd" ja "Oletus Net" on "vdd!".Vuonna alkuun cellview,
joista INV tapauksissa ei ole netSet omaisuuden nimetty vdd.Sitten pmosfet
n lähteistä näissä INV tapauksissa olisi liitetty "vdd!"oletusarvoisesti.Kuitenkin ohjelman lähetetty edellä ei löydy näistä yhteyksistä.Onneksi oletusarvoonsa, joiden nettosisältö ilmaisua voidaan asettaa maailmanlaajuisen verkon nimi.Siksi meidän ei tarvitse etsiä täydellisen hierarkian kunkin oletusarvoisesti yhteyksiä.Kun täydellinen hierarkia on netlisted, kaikki oletusarvoisesti yhteyksiä muodostettu.

Olen yrittänyt tehdä asiat selväksi.Mutta pyydän anteeksi minun huono englanti ...

Ystävällisin terveisin,
Hughes

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back