ICD2 USB ongelma

P

pmar_kpj

Guest
Hei!
Teen ICD2 klooni kaavioita alkaen Stolz sivulta.
Olen liittänyt ICD2 huomioon sarjaportin ja työ.
mutta yritän yhdistää tämän ICD2 USB-porttiin, jonka sarjanumero USB-sovitin ja kloonata ei toimi!Serial adapter on ok!Teen ICD2 kanssa tusb3410!Sama ongelma!missä on ongelma?
please help me!

En tiedä!Minun täytyy asentaa tämän ohjaimen vai ei?
kiitokset's

Olen kiinnostunut rakentamaan ICD.Voisitteko antaa minulle linkin.

Kiitos pmar_kpj on linkki.Koskaan käytetty Microchip `s ICD.Hows että, ja on olemassa mitään parempaa ICD on availbale.

pmar_kpj,

En tiedä, onko sinun Microchip kuljettaja.Olen nyt Microchipin ICD2 käyttää omia kuljettaja viestiä MPLAB.Epäilen, että se aiheuttaa ongelmat.

maranaza

mistä lähteestä?Power suply?Yritän liittää ICD2 ottaa kannettavan tietokoneen USB-porttiin!
USB adarter on ok.ICD2 toimi, jos yhteys sarjaporttiin.USB-sovitin on virtuaalinen com.

pmar_kpj,

Anteeksi, jos olen ollut riittävän selkeä.Kun sanoin "lähdettä ongelmia" Halusin sanoa "syy sinun ongelmia".Tiedätte, olen sitä mieltä, että ongelma on USB-ohjain, sillä Microchip käyttää omia USB-ohjain USB-oheislaitteita.

maranaza

Hain

Kokemukseni mukaan Jotkut ohjelmoijat joka toimii täysin laivalla sarjaportti, joka yleensä COM1 eivät välttämättä toimi täydellisesti tai joskus ei toimi lainkaan, kun se on kytketty USB: n kautta on KOM-sovittimet tai lisätä PCI sarjaporttia.

Olen myös etsimässä syy ja ratkaisu.

Mutta varmista, että olet valinnut emuloi sarjaportin nimi COMx vuonna MPLAB ICD-asetukset.
Uskon mikrosiru USB-ajuri ei ole kysymys sinun ICD, koska se on sarja ICD.

Joiden osalta

picstudent

kyllä!Minulla jäljittelemään comx osaksi MPLAB ICD Setings.Ensimmäistä kertaa saan ICD2 kanssa tusb3410 ja virtuaalista sarjaporttia työ (I-testi hyperteminal).muutan tusb3410 kanssa MAX232 ja kloonin työ tulee COM1.ensi kerralla yritän USB to Serial adapter.Oma tavoite on tehdä klooni tusb3410!
Kiitos, että jokin idea!Lisätään 4 tuntia 58 minuuttia:Mielestäni ongelma: MPLAB työtä vain COM1 ja COM4.Minun sovitin on com5!kiitokset n kaikki yrittää auttaa minua!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back