IE3D epäilystäkään

A

abhi_kolkata

Guest
Hei, olen yrittänyt tehdä epätasainen teho jakaja (T-risteys) on IE3D käyttäen Liuskajohto configuration.But En todellakaan tiedä miten määritellä portti Liuskajohdon verkkoon, koska toisin kuin microstrip joka on yksi signaali ja yksi maa Liuskajohto CONFIG. On jauhanut konetta sekä ylä-ja alaosassa SIGNAL LINE.So, joku ystävällisesti kertoa minulle miten määritellä porttiin asiassa Liuskajohtimen vallan jakaja. odottavat kärsimättöminä ur vastausta suhteen Abhi

Hei, Abhi: Jos haluat mallin Liuskajohdon ääretön maataso, kannattaa mallia sen ihan microstrip rakenteita. Ainoa eri on alustoille. Ole hyvä ja kirjoita alustoille samanlainen: No.2. Ztop = 1.0e +20 mils, Er = 1, Sigma = 4.55e +7 No.1. Ztop = 40 milliä, Er = 4.0, Sigma = 0 No.0. Ztop = 0 mils, Er = 1, Sigma = 4.55e +7 Yllä oleva esimerkki määrittelee Liuskajohto alustan kokoonpano, jossa on hiottu lentokoneita z = 0 ja z = 40 milliä. Voit määritellä Strip z = 20 milliä. Huomaa että paksuus on hyvin kriittinen liuskajohdosta rakenteeseen. Haluat ehkä luoda paksuus malli, jos haluat suurella tarkkuudella. Saat 1,4 miljoonaa paksua jälkeä, voit määrittää jäljittää osoitteessa z = 19,3 milliä ja kasvaa paksuutta 20,7 milliä. Lue IE3D käyttöohje tästä aiheesta. Ystävällisin terveisin,

Hi Jian, Tässäkin tapauksessa niin pitkälle kuin olen ymmärtänyt portti ääretön maataso Liuskajohto rakenne voidaan määritellä sama kuin microstrip tapauksessa (eli se voi olla laajennus MMIC portti ). Onko se totta? plz antaa ur huomautusta. suhteen Abhi

kyllä se "strue u on mallia asia huolellisesti miksi dont u yrittää wipl-D tai HFSS .. ne ovat tarkempia

Hei, abhi_kolkata: Kyllä. Voit käyttää laajennus MMIC satamaan tai Advanced Extension satamissa. Ne ovat erittäin tarkkuutta liuskajohdosta rakenteita. Saat microstrip rakenne, Advanced Extension satamat ovat enemmän acccurate korkealla taajuudella. Itse asiassa ADVANCED laajennusportti järjestelmä voi korvata laajennus MMIC järjestelmän kaikissa tapauksissa. Osalta.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back