IE3D kysymys - malli DRA alle ie3d simulointi

A

abdoeng

Guest
Hei LL, kysyn jos joku voisi lähettää minulle mitään mallia DRA alle ie3d simulointi että yritän käyttää aaltojohto tapa saada amplitudi ja vaihe heijastuu aalto. miten voin selvittää korttelin DRA althougth on vain määrittäminen rajoitettu alustan ja maa? menen mutteri kiitos

[Quote = abdoeng] hi LL, kysyn jos joku voisi lähettää minulle mitään mallia DRA alle ie3d simulointi että yritän käyttää aaltojohto tapa saada amplitudi ja vaihe heijastuu aalto. miten voin selvittää korttelin DRA althougth on vain määrittäminen rajoitettu alustan ja maa? menen mutteri kiitos [/quote] Minusta se ei ole mahdollista simuloida Dielectric Resonator antenni IE3D mutta se voidaan tehdä Fidelity. Sekä IE3D ja Fidelity ovat peräisin Zeland Inc. DRA on annettu esimerkki Fidelity Manual. osalta, balaguru.

kiitos zeland teen sen niin helposti käyttämällä suosikkini CST paketti se antaa saman tuloksen kuin aaltoputkityyppiset käytetyllä floquet mode ja määräajoin seinät myös saan tulokset muuttuvat vino kulma kiitos CST

[Quote = balaguru thavamani] [quote = abdoeng] hi LL, kysyn jos joku voisi lähettää minulle mitään mallia DRA alle ie3d simulointi että yritän käyttää aaltojohto tapa saada amplitudi ja vaihe heijastuu aalto. miten voin selvittää korttelin DRA althougth on vain määrittäminen rajoitettu alustan ja maa? menen mutteri kiitos [/quote] Minusta se ei ole mahdollista simuloida Dielectric Resonator antenni IE3D mutta se voidaan tehdä Fidelity. Sekä IE3D ja Fidelity ovat peräisin Zeland Inc. DRA on annettu esimerkki Fidelity Manual. osalta, balaguru. [/quote] suunnitella DRA voimme käyttää IE3D myös -------------- vuonna Fidelity voimme piirtää rakenteen suoraan ------ mutta jos IE3D u hav käyttää multi layer strcture varten DRA saat tuloksia ---- varmista ensin yksi ------ den mennä muiden

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back