IE3D Piirustus Concept

G

GoaGosha

Guest
Hi Ihmiset,

Kun olen alkanut uudelleen käyttämällä IE3D kohtasin jälleen
erittäin kovaa ja ei intuitiivinen (ainakin minulle) GUI.

Onko kukaan täällä foorumilla tunne samoin?
Oletteko sitä mieltä, että tämä piirustus käsite on enemmän etuja kuin muut välineet on?

Oletan tietenkin, että lopulta I'll tottua siihen, mutta ongelma
on, että kun (1 vuosi aikaisemmin) Voisin asettaa ongelmia kunnolla IE3D
mutta nyt sen jälkeen kun
en tunne kuin newbie, luultavasti siksi, että se helpompi
unohtaa käsitteitä, joita ei ole selkeä.

Olen myös työskennellyt Momentum, Sonnet & HFSS ja joskus
pysäkki käyttää niitä jonkin aikaa, mutta olen aina takaisin piirustuksessa
taidot hyvin nopeasti.

Jian, ehkä voit selittää, mitä on ajatellut takana käsite
on IE3D, miksi olet ajatellut tätä käsitettä on hyvä asettaa ongelmia?

Kiitos.

Hei, GoaGosha: Kiitos kysymyksestä.IE3D
n GUI oli alun perin rakennettu sen tehoa ja joustavuutta mallinnus monimutkaisia rakenteita.Suuri osa niistä on kehittynyt vuosina.Ymmärtääkseni jotkin käyttäjät pitävät sitä erittäin paljon, ja jotkut käyttäjät eivät pidä siitä.Niille käyttäjille, jotka totuttava, he voivat tehdä paljon.Jotkut simulaattorit ovat paljon yksinkertaisempia.Se voi olla helpompi käyttää.Ne eivät kuitenkaan ole valtaa, ja he eivät voi ratkaista monia ongelmia.

Kuten jo sanoin aiemmin, IE3D ulkoasua toimittaja (MGRID) käsittelee Verteksejä ja monikulmioita.Sinulla voi olla erittäin hyvä valvoa alhainen geometria ominaisuuksia ja se edellyttää monia komentoja siitä.Eräiden korkeatasoinen esineitä, se saattaa olla tylsiä muuttaa joitakin maailmanlaajuisia geometria ominaisuutta.Tästä syystä meidän on toteutettu IE3DLibrary varten parameterized geometria merkintä.Parameterized geometria merkinnän voi tehdä muuttuvaan globaaliin parametrit paljon yksinkertaisempi.On kuitenkin vaikea muuttaa pieniä yksityiskohtia.Joka tapauksessa kaksi tapaa ovat hyödyllisiä ja mikään niistä ei voi korvata muiden kokonaan.Teemme töitä yhdistämällä kaksi tapaa.Olemme myös edistyneet käyttäjät voivat luoda asettelujen muista työkaluja.Tänä vuonna meillä on julkaissut EM Socket välillä MWO 2004 ja IE3D.Käyttäjä voi käyttää IE3D kuin jos käyttää MWO 2004.Olemme myös vapauttaa Automaattinen GDSII on IE3D Flow (AGIF).AGIF avulla käyttäjät voivat luoda hyvin monimutkainen geometria helposti.Meidän esimerkkejä, voimme osoittaa, miten voimme rakentaa bga rakenne VIaS, solderballs, johdot obligaatioita, reikiä ja paksut jälkiä ja kentällä yhdessä ammuttu.Nämä featuers tehdä geometria maahantulon paljon yksinkertaistettu.Meidän pitäisi pystyä vapauttamaan joitakin linkkejä Cadence hyvin pian.Kaikki nämä pyrkimykset tehdä IE3D helposti erilaisille käyttäjille.

Käytössä IE3D, meidän pitää toteuttaa uusia ominaisuuksia siihen, ja se voi muuttaa paljon yhdessä vuodessa.Uskon, että olemme yksi aktiivisimmista myyjät parantamisessa tuotteita.Minusta teidän pitäisi yrittää käyttää sitä useammin.EM Simulaattoreiden käsittelemme geometria.Ne ovat erittäin monimutkaisia.Kun et käytä sitä pitkään, voit unohtaa jotakin.Toki olemme tyytyväisiä käyttäjät voivat antaa palautetta, jotta voimme parantaa sitä.Voit lähettää ehdotuksia tuki (at) zeland.com.Kiitos paljon!

Kehotan teitä lukemaan kirjoja noin Sähkömagneettinen
ja joitakin peruskäsitteet, että hyötyvät sinun
paljon ja ymmärtää paremmin ie3d
n ajatus.
toivon auttaa.

O ---..että GUI on kauheaa ..jopa yksinkertaisia toimintoja, kuten snapping niitä lähimpään Vertex ei voida tehdä ilman saada turhautunut ...
Olen käyttänyt sitä muutetaan minun suunnittelu keskenään iterointikierroksen asti saan optimaalisen ratkaisun ..se vei minut koko päivä 10 toistojen ..
että GUI on erittäin tuskallinen käyttää ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back