ilmailun PCB jalanjälki standardien

V

v_kumar

Guest
HI
Olen kuullut, että yksi ystäväni, että PCB-levyt, joita käytetään Lentokone on jalanjälki olisi mahdollisimman vähän petauspatja koko ja muut rajoitteet.

Kysymykseni on, että olemassa mitään seisontatuesta nämä tyyppi boards jos kukaan voi ladata samat.

Thanx

Minimal pad koot?

Hmm, olen kuullut, että lentokoneet ne käyttävät mieluiten pad kokoja, jotka voivat käsitellä g-Force (isompi?), Jos sen on suihkukone.

Se on ollut yli 15 vuotta, koska olen työskennellyt puolustustarvikeluettelossa kamaa (johon sisältyi Lentokoneiden suunnittelu), takaisin meidän käyttää Mil Standards, Mil-275D erityisesti PCB-suunnittelu, ja se oli kaikkea muuta kuin pieni.Sotilasstandardien vaaditaan 10 prosenttia säästää kaikesta,
mikä tarkoittaa, jos sinulla on ollut 100 14 nastainen Dip paketteja suunnittelukilpailun, sinun tarvitaan 10 varaosia laitteiden, kunkin nastainen reititetään 2 tyynyille ruumiillisen johtoja varten.

Tämä standardi on nyt siirretty ja jursidiction on IPC standardit, IPC-275D tässä tapauksessa, sillä Mil standardointilaitos on painetaan alas, että teollisuus tukee standardeja.

hei

im Näyttää aloittaa teollisuuden elektroniikan alalla voidaan pcb manyf / kokoamista tai jotain!mikä olisi ihanteellinen ..WÜD mieluummin cnc ....markkinoilla ja se maksaa?plz ehdottaa ...

Ensisijainen tavoite ilmailun / ilmailu on luotettavuus.Meidän suunnittelusta IPC 2221-sarjan asiakirjoja, ja aina yhtä luokan 3.
Ensimmäinen askel on suunnitella jalanjälki kanssa maat / tyynyjä, jotka antavat sinulle parhaat juote yhteinen voit saada.Sitten se on jopa oma kokoonpano prosessi, jos sinulla on paljon läpi reiän, voit suurempia tyynyjä, jos se menee läpi aalto.Sinulla voi olla pienempi tyynyille kanssa reflow ja tiivistymisjuova vaiheessa ja saada hyvä fileet teidän juote nivelissä.
Uusi jalanjälki standardi - IPC-7351 - on säännökset vähiten nimellinen-enintään pad kokoja.Perustuen suunnittelua,
kartonki tiheys-, kokoonpano-prosessit, sinulla on selvittää, mikä antaa teille eniten luotettavuutta.
Hallitus suunnittelija "s tehtävänä on mitkä tradeoffs antaa teille kaikkein luotettavin koottu tuote mahdollista.
Pidän vanhan Mil standardi (275) ja vanhojen IPC standardit (275, 279, 780, 782), koska olen aloittanut niiden kanssa, mutta tiedot on uusi docs myös minä vain oli opittava etsimään sitä on eri paikassa.

mutta ilmailun Olen kuullut, että kun gravitationl voima vähenee ja pinnan tiheys kasvaa kuin tyynyjä tulee ulos siksi sinun pitäisi mennä vähintään petauspatja koko

ei kukaan on mikä tahansa asiakirja, joka liittyy tämän ..
jos niin kuin lataa tai PM minua.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back